Grabby Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) http://www.rabidturnip.eu.org/wow/chinesefarmers.jpg 6666464[/snapback] Det er Sør-Korea som er mest Golde Farmer? kina har nesten ingen datamaskin som takle wow skikkelig 6667547[/snapback] Neida wow selger som bare det i Kina men det er ingen som kan kjøre det Endret 13. august 2006 av Grabby Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Leste akkurat noe interessant om det der(kan hende det er posta før). http://en.wikipedia.org/wiki/Farmer_%28gam...arming_in_China Lenke til kommentar
wilai Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Leste akkurat noe interessant om det der(kan hende det er posta før).http://en.wikipedia.org/wiki/Farmer_%28gam...arming_in_China 6667894[/snapback] Da kan alle kalle meg Gold Farmer coz im chinese, living in norway 1000000g for 100 US $$$$ w me ingame now Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Gi navnet ut på LFG chaten og få folk til å CCe ham. Det er alltid folk som har 2 account altså som ser din mld og har en ally og ganke med. 6664446[/snapback] Ganske usannsynlig at spammeren er pvp flagget. 6664488[/snapback] På PVP servere er jo ikke det et noe problem. Han farmer vel på contestet terretory? 6664515[/snapback] Disse spammerne er normalt lvl 1. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Må huske på at dette er ikke vanlige gamere som har WOW som lidenskap, men folk som blir betalt for å farme på sine spesielle områder. De sitter gjerne i digre rom med en haug PC'r i og grinder samme spoten i timesvis. De går dit de får beskjed om å gå av sjefen sin. Med så dårlige lønninger som er der borte, er det ikke så rart at folk heller vil tjene 5 snickers om dagen for å spille WOW om dagen, enn 1 snickers om dagen på en crappy fabrikk. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Nå nylig har de funnet på en måte slik at navnet dems blir ingenting. Kan ignore dem (target, trykk O og ignore taben, trykk ignore. Langt lettere enn /ignore), men det hjelper ikke da flere med samme navn gjør det. Kan heller ikke reporte dem da de ikke heter noe. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 selv har eg /spite spam han(gold-famer) så alle ved IF ikkje ser at han er der Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 eid kommer lit an på serverem alså har aldrig fåt på grim batol men MASSE på stormscale der var det ikke måte på Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Er det franske golderfarmers også? Fikk en fransk whisper for noen dager sia som reklamerte gull Endret 13. august 2006 av Alucard_21 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er det virkelig så mange spillere som er gold farmers om dagen? Inntrykket mitt er at det går mye mer i bots. Har hittil rapportert 3 stykker. Nå er det 3 uker siden den første jeg rapporterte. Boten farmer fortsatt som ingenting har skjedd. Samme med dem to andre. 24/7 farming fortsatt. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) vi har et par botter på Aszune som har holdt på i godt over 6 måneder nå, rapporterer dem omtrent daglig men de driver fortsatt med sitt Endret 14. august 2006 av zbegra Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Da ser det ut til at Blizzard enten har for mye å gjøre med bots om dagen, eller at de driter i det. Jaja, det får jo moralen til folk til å falle. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Da ser det ut til at Blizzard enten har for mye å gjøre med bots om dagen, eller at de driter i det. Jaja, det får jo moralen til folk til å falle. 6670825[/snapback] De driter i det Mange i guilden min rapporterer disse botene daglig. Selv etter flere uker/måneder med rapportering er fortsatt botene aktive. Blizz får de hundre kronene i måneden av folk med boter, så de gidder ikke å bruke ressurser på å fjerne botene/exploits osv. Veldig mange servere er helt oversvømt av disse botene og gull farmere med skitne metoder. Tragisk Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Bots i komedie Fant denne på nette. Måtte le litt, selv om det egentlig i bunn og grunn er tragisk. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er en bot å betale noen for å spille med din account? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er en bot å betale noen for å spille med din account? 6672863[/snapback] En bot er et program som spiller for deg. Kan brukes til å levle som til å farme gull. Lenke til kommentar
Stewie Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hey Jeg lurer på hvem som ikke har fått den mailen! Jeg fikk den på alle mine chars.. Det går ikke an å ignore dem heller de har navn som "Sgjssdpfnkla" Sånn holder de på hele tiden.. Spammer rundt i alle Main cities.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ganske irriterende med alle gutta som står og spammer i IF.. "10,000 gold now almost free1!! " Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Bots i komedie Fant denne på nette. Måtte le litt, selv om det egentlig i bunn og grunn er tragisk. 6671813[/snapback] There are no such thing as bots on hakkar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå