Gå til innhold

Goldfarmere blir bare frekkere og frekkere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gi navnet ut på LFG chaten og få folk til å CCe ham. Det er alltid folk som har 2 account altså som ser din mld og har en ally og ganke med.

6664446[/snapback]

Ganske usannsynlig at spammeren er pvp flagget.

6664488[/snapback]

På PVP servere er jo ikke det et noe problem. Han farmer vel på contestet terretory?

6664515[/snapback]

Disse spammerne er normalt lvl 1.

Lenke til kommentar

Må huske på at dette er ikke vanlige gamere som har WOW som lidenskap, men folk som blir betalt for å farme på sine spesielle områder.

De sitter gjerne i digre rom med en haug PC'r i og grinder samme spoten i timesvis. De går dit de får beskjed om å gå av sjefen sin. Med så dårlige lønninger som er der borte, er det ikke så rart at folk heller vil tjene 5 snickers om dagen for å spille WOW om dagen, enn 1 snickers om dagen på en crappy fabrikk.

Lenke til kommentar

Er det virkelig så mange spillere som er gold farmers om dagen?

Inntrykket mitt er at det går mye mer i bots.

Har hittil rapportert 3 stykker. Nå er det 3 uker siden den første jeg rapporterte.

Boten farmer fortsatt som ingenting har skjedd.

Samme med dem to andre. 24/7 farming fortsatt.

Lenke til kommentar
Da ser det ut til at Blizzard enten har for mye å gjøre med bots om dagen, eller at de driter i det. Jaja, det får jo moralen til folk til å falle.

6670825[/snapback]

De driter i det :mad: Mange i guilden min rapporterer disse botene daglig. Selv etter flere uker/måneder med rapportering er fortsatt botene aktive. Blizz får de hundre kronene i måneden av folk med boter, så de gidder ikke å bruke ressurser på å fjerne botene/exploits osv.

Veldig mange servere er helt oversvømt av disse botene og gull farmere med skitne metoder. Tragisk :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...