The Ghost Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Før gikk det ikke med to forskjellige produsenter med 7800gt/gtx men så kom det en ny driver som gjorde at man kunne ha F. Eks. XFX og Asus til å kjøre SLI ... Det jeg da lurer på er om man kan kjøre SLI med Gainward og Asus med 7900GT ? Eller må jeg vente til det kommer drivere til det ? kommer det det innen 10 september ? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Du kan kjøre kort av ulike fabrikant i SLI så lenge de har samme gpu, altså begge to er GT eller begge to er GTX, f.eks. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Såvidt jeg har forstått så har aldri selve merket vært et problem, blanding skal gå fint. Det som teller er kjernen og MHz kortene kjører på? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Vist det er noko problem, som eg ikkje trur det er, så er det vel bare å flashe biosen på eit av korta så hastighet og produsent blir lik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå