Dal Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Muligens et teit spørsmål, men det må stilles Jeg spiller en del World of Warcraft, men sliter med dårlig framerate der, men skjønner ikke helt hvorfor. Selv med et Nvidia 7800GTX og et en AMD X2 4600+ og nyinstallert WinXP så kan fps falle under 10. Merker det egentlig bedre nå etter at jeg oppgraderte cpu'en (fra en AMD 3200+), i tillegg skjer det at maskinen låser seg når jeg setter i Memory Sticken min. Jeg hadde også satt i en midlertidig harddisk nummer 2, men etter cpu-oppgraderingen så begynte den å slå seg av og på, så jeg måtte disconnecte den. Alle disse hendelsene har altså ledet meg til å tro at det kan være noe med PSU'en, og et kjapt oppsett i en PSU-kalkulator bekrefter forsåvidt dette. Så.. kan dette være årsaken til dårlig FPS i spill også? Takk. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jau, det kan være årsaken det. For liten PSU, vil si at f.eks skjermkortet ikke får all den strømmen den trenger for å yte maksimalt o.l. Hvilken PSU er det du bruker? Lenke til kommentar
Dal Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Jau, det kan være årsaken det.For liten PSU, vil si at f.eks skjermkortet ikke får all den strømmen den trenger for å yte maksimalt o.l. Hvilken PSU er det du bruker? 6668140[/snapback] Det er en Chill 350W. Jeg trodde faktisk det var en 400W Men selv det er vel strengt tatt for lite. Får handle inn en Mist 600W og håpe den er like stillegående som Chill sine er. Lenke til kommentar
Loffern Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg opplever det samme nå. Etter at 540w røyk i tordenvær byttet jeg den ut med en 400w som jeg hadde liggende. Etter det fryser spillet, er plaget med lagg mm. Til tider varsler også psu om lav 3v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå