Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette blir DVD tiden om igjen..

husker når eg skulle ned og låne film på kiosken for ca 6 år sida..

da var det masse VHS filmer osso borti et hjørne på en liten hylle var det et lite utvalg med DVD filmer som eg da måtte forklare fattern var film på cd'er..

vi hadde jo ingen dvd spiller så det var jo uaktuelt..i tillegg var vel dvd'ane litt dyrare..,

men så kom ps2 i hus..jaggu hadde den dvd gitt...og til slutt var det kun dvder og finne i hyllene og slutt på all tilbake spjolinga.. :)

samme vil skje med bluray..

men nå kommer jo den 3 faktoren inni bilde..nemlig HD-DVD

Lenke til kommentar

Nei, det ser ut som det desverre vil bli soner på BD også, tre for å være nøyaktig.

Region code Area

A/1 North America, South America, East Asia except for China

B/2 Europe and Africa

C/3 China, Middle East, Russia, and South Asia.

Får håpe at Europa ikke fortsetter å havne i bakevja slik vi har gjort til nå med dvd. De har tross alt blitt flinkere i forhold til simultanutgivelser. :ermm:

Lenke til kommentar
flere som har fått denne ordrebekreftelsen..?

6808375[/snapback]

Jeg har også fått denne orderbekreftelsen. Greit at det ikke koster meg noenting, da jeg enda ikke er sikker på om jeg vil ha ps3 ved lansering. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg virkelig trenger det. Men regner med jeg kjøper.

Lenke til kommentar
fikk nettopp enda en ordrebekreftelse fra MPX.NO..

preorder DVD..

kostet ingenting...

så da bruker mpx.no samme system som cdon.no alikevel..

flere som har fått denne ordrebekreftelsen..?

6808375[/snapback]

Fikk DVD`en og ingangskoden i posten i dag, samtidig som MPX har sendt meg hele 4 like mailer. Driver og spame meg, damn you. :thumbdown:

Noen som vet hvor stor sansynligheten er for at MPX får nok PS3 maskiner?Forhåndsbestilte min en gang i mai.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

eg har fått to ordrebekreftelser..

eg fekk mail fra mpx etter eg hadde spurt dem om køsystemet deira..

dei svarte att viss eg bestilte i mai låg eg veldig godt an i køen..

på dvden ligger en kode..den skal du sikkert innpå playstation.no og registrere deg med..slik at du får en ps3..viss dei kjører samme greia som cdon da..kan jo hende det er ein dvd med kun litt trailere og sånt..men det tviler eg på..

Lenke til kommentar

Vet du når i mai du bestilte? Bestilte 10. mai jeg. Da burde jeg vel få den ved lansering om jeg skulle ønske det.

Lenke til kommentar

Vet du når i mai du bestilte? Bestilte 10. mai jeg. Da burde jeg vel få den ved lansering om jeg skulle ønske det.

6810630[/snapback]

tror eg bestilte samme dag som deg..kansje 11 mai..er ikkje heilt sikker..

Lenke til kommentar

Bestilte den 09.05.06 jeg fra MPX, samtidig som jeg bestilte fra gamezone.no 2 dager før jeg la orderen på mpx.no så burde få maskinen til release dagen or else blir den 17 november en trist dag. :(

Noen som vet om den koden man fikk med DVD`en kan brukes to ganger da jeg har bestilt to forskjellige steder? Første man til mølla.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...