Rottenspacehead Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Resistance: Fall of men er bare kooonge online spesielt = ) klarer ikke rive meg løs = P Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) intervju med utvikleren av Playstation nettverket... en japansk major nelson med andre ord.. ting vil bli annerledes framover sier han.. CHANGES TO PSN Endret 16. april 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 intervju med utvikleren av Playstation nettverket... en japansk major nelson med andre ord.. ting vil bli annerledes framover sier han.. CHANGES TO PSN 8401623[/snapback] Jaggu på tide at de får noen endringer. Som denne sangen sier: "Don't make it fun like Xbox Live" har et jævla godt poeng fordi i forhold til Xbox Live så har ikke PSN noe å stille opp med. Men igjen... Man må betale for Xbox Live Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg fikk min PS3 idag.. Må si den minnet meg mye om et vaffeljern :!: Men uansett.. Jeg sliter med å få den på nett. Jeg bruker kryssa kabel mellom PS3n og pcn. Gjort alt av triks jeg har gjort før på LANs når samme problem oppstår. Satt fast ip, obtain ip, share'a internett-connection, share'a lan-connection og det som er.. Googla fram alt jeg fant på tema, men på en mystisk måte så får jeg det ikke til å funke selv om jeg prøver så godt jeg kan! Jeg har ingen router eller hub atm. Men får jeg ikke til med pcn, så må jeg faktisk vurdere å handle inn en. Men vil helst få det til via pcn! Denne her ender jeg alltid opp med: Obtain IP Address: Succeeded Internet Connection: Failed An error occured while resolving the name with the server. Error 80710102 ..og ja, jeg har søkt på "80710102" Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bare for å dobbelsjekke at det ikke er PS3-en kan du jo ta kabelen fra PC-en og putte i PS3-en. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har du oppdatert til nyeste firmware? det skal gå selv om det står Internet Connection: Failed Lenke til kommentar
NervE Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Obtain IP Address: Succeeded Internet Connection: Failed An error occured while resolving the name with the server. Error 80710102 8415001[/snapback] Har du satt inn DNS da? Om du bruker statisk IP, prøv å sette primary DNS til 195.159.0.100 (Powertech). Eller finn fram info fra din ISP og mat inn rett DNS. Og for all del, om du bruker connection sharing (a.k.a. NAT), sørg for at den maskina som deler ut nett, faktisk slipper pakker gjennom brannmuren, tipper at kun http blir litt snaut... Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Når jeg kobla kablen fra modem rett i PS3'n så gikk det som et skudd! Så la inn 1.6 og regga meg på PSN like greit. Har du satt inn DNS da? Om du bruker statisk IP, prøv å sette primary DNS til 195.159.0.100 (Powertech). Eller finn fram info fra din ISP og mat inn rett DNS. Og for all del, om du bruker connection sharing (a.k.a. NAT), sørg for at den maskina som deler ut nett, faktisk slipper pakker gjennom brannmuren, tipper at kun http blir litt snaut... 8415233[/snapback] Jeg putta primary dns'n som jeg fikk i ipconfig/all Jeg har satt på NAT på både selve internett connection og på "Local Area Connection" som er denne pcn. Jeg får prøve litt til Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) ser ut som ps3 eigere må vere meir av det tolmodige slaget denne generasjonen... colin mcray DIRT er enda ein tittel som er utsatt til oktober på ps3, mens xbox360 versjonen er duket for 22.juni.. KILDE Endret 20. april 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har det kommet ny PS3-oppdatering? Måtte laste ned v1.70 i dag når jeg slo på boksen... Noen som vet mer om denne? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har det kommet ny PS3-oppdatering? Måtte laste ned v1.70 i dag når jeg slo på boksen...Noen som vet mer om denne? 8436446[/snapback] Ikke så mye nytt annet enn PS1 support.. http://www.ps3fan.org/forum/index.php?showtopic=11 Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skal kjøpe en håndkontroll til, hva er beste valget? en vanlig sixaxis, eller er det noen tilleggsfunksjoner i andre modeller som man bør få med seg? Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skulle gjerne brukt PS3 som media-front som iTunes eller Windows Media Player og streamet musikk og video fra media-pcen over ethernet til PS3en. Er det noen som vet om noen løsninger for dette? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skal kjøpe en håndkontroll til, hva er beste valget? en vanlig sixaxis, eller er det noen tilleggsfunksjoner i andre modeller som man bør få med seg? 8458065[/snapback] Eg har ihvertfall dårlig erfaring med 3.parts tilbehør,heilt ifra Sega Master System og oppover Liker å holde meg til orginale saker. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Dette er kanskje litt off topic; er det ikke noen "custom game" som er oppe bare "ranked games"? Resistance: Fall of man, er spillet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ang. 3. parts ting. Jeg bruker selv Logitech Chillstream og er kjempefornøyd med den. Gir ikke klamme hender i lengden. Er første 3. parts ting jeg har likt Med unntak av kabler. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ang. 3. parts ting. Jeg bruker selv Logitech Chillstream og er kjempefornøyd med den. Gir ikke klamme hender i lengden. Er første 3. parts ting jeg har likt Med unntak av kabler. 8458260[/snapback] Hvordan er det med Tilt og akselerometeret i denne kontrollen? Like god som hos Sixaxisen? Kontrollen ser digg ut, men er uaktuell uten like gode egenskaper på tilt.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Ang. 3. parts ting. Jeg bruker selv Logitech Chillstream og er kjempefornøyd med den. Gir ikke klamme hender i lengden. Er første 3. parts ting jeg har likt Med unntak av kabler. 8458260[/snapback] Hvordan er det med Tilt og akselerometeret i denne kontrollen? Like god som hos Sixaxisen? Kontrollen ser digg ut, men er uaktuell uten like gode egenskaper på tilt.. 8458292[/snapback] Tilt finnes ikke der. Personlig bruker jeg ikke tilt så det blir ikke noe problem egentlig (syns styring med tilt var for jævelig og i resistance så bruker man knapper istedenfor tilt på disse som tar tak i deg (PS3'en registrerer selv om det er tilt eller ikke)). EDIT: Dog jeg har ikke prøvd Warhawk, så tviler på at den blir noe god der Men har jo alltids en SIXAXIS i bakhånd for det Hehe.... Endret 24. april 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ang. 3. parts ting. Jeg bruker selv Logitech Chillstream og er kjempefornøyd med den. Gir ikke klamme hender i lengden. Er første 3. parts ting jeg har likt Med unntak av kabler. 8458260[/snapback] Hvordan er det med Tilt og akselerometeret i denne kontrollen? Like god som hos Sixaxisen? Kontrollen ser digg ut, men er uaktuell uten like gode egenskaper på tilt.. 8458292[/snapback] Tilt finnes ikke der. Personlig bruker jeg ikke tilt så det blir ikke noe problem egentlig (syns styring med tilt var for jævelig og i resistance så bruker man knapper istedenfor tilt på disse som tar tak i deg (PS3'en registrerer selv om det er tilt eller ikke)). EDIT: Dog jeg har ikke prøvd Warhawk, så tviler på at den blir noe god der Men har jo alltids en SIXAXIS i bakhånd for det Hehe.... 8458359[/snapback] Et av de feteste spillene til ps3 er jo "super rubber duck!! " Der er jo tilt alt...! så forresten at den logitecen ikke engang er trådløs... Fin var den, men mangler mye Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Et av de feteste spillene til ps3 er jo "super rubber duck!! " Der er jo tilt alt...! så forresten at den logitecen ikke engang er trådløs... Fin var den, men mangler mye 8459290[/snapback] Om den hadde vært trådløs så hadde den vel ikke vart lenge i tanke på vifta i den. Men som jeg sa. Til Tiltspill så er den umulig... Men til andre slik som Ridge Racer 7, Motorstorm og Resistance så syns jeg den var en drøm (Sett bortifra at man spiller med tilt i bilspilla). Tatt til betraktning at jeg er nødt til å spille med kabel på SIXAXIS også for at den ikke skal låse seg (hvor da jeg ikke er den eneste med det problemet i Resistance).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg