Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk på user account > activate system. men tror ikke helt det er det som skulle til for å registrere maskinen :S

På profilen min på us.playstation.com står at det man kan registrere hardwaren sin, så kanskje det er noe i det...?

EDIT: jeg fant ikke noe slik info på EU-siten. Ser ikke ut som om man kan 'register hardware'. hmm

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp til å oveføre mp3 som jeg har på min Iriver H320 til PS3. Jeg har koblet den til via usb, men på mp3-spilleren står det connected, men hvor på ps3 finner jeg åssen man kopier til harddisken? Jeg går inn på "Music" og der kommer det opp ingenting.

Lenke til kommentar

Når det gjelder digitale signaler så er det så å si et fett hva du kjøper av kabler så lenge signalene kommer fram. Mens med analoge signaler så har det mye å si hvordan kabelene er. Jeg bruker selv HDMI kabel fra Clas på min PS3 og fungerer utmerket ;)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Når det gjelder digitale signaler så er det så å si et fett hva du kjøper av kabler så lenge signalene kommer fram. Mens med analoge signaler så har det mye å si hvordan kabelene er. Jeg bruker selv HDMI kabel fra Clas på min PS3 og fungerer utmerket ;)

8233466[/snapback]

Men veit du at en Monster HDMI kabel til 900kr ikke vil gi bedre bilde? Greit at bilde er utmerket, men.... Kan alltids bli bedre

Lenke til kommentar

8233466[/snapback]

Men veit du at en Monster HDMI kabel til 900kr ikke vil gi bedre bilde? Greit at bilde er utmerket, men.... Kan alltids bli bedre

8237707[/snapback]

Monster kabler har mye å si på analoge signaler ja, men på digitale, nei. Så lenge båndbredden er den samme i en rimeligere kabel så er det ett fett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...