Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Det fine er at savegames kan lagres på minnepinne e.l. Dette var noe som irriterte meg på Xbox 360 at det måtte være enten X360 HDD eller X360 Minnekort som kunne brukes, mens på PS3 så står man mer fritt.

8156845[/snapback]

Hvis man har lagra det på harddisken og skal ha med spillet til en annen som har PS3, kan man da kopiere det over til en minnepinne?

8156931[/snapback]

ja, kan ikke i min villeste fantasi tenke noe annet. Tror jeg kommer til å kjøre alle save gamene mine gjennom minnepinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm...etter å ha lest siste nr av gamereactor så ble jeg ikke akkurat imponert over ps3 spilla........eneste som fikk bra omtale var jo motorstorm.Resistance:FOM fikk faktisk negativt omtale......ikke next gen grafikk bla bla.

Spill som COD3,Tony hawk,Need for speed:carbon er dårligere på ps3 enn 360.I tillegg så har ikke nevnte spill+virtua tennis3 online spilling engang.

Er fan av sony sine tidligere konsoller men ps3 er intil videre satt på vent .......er faktisk frustrert etter å ha lest siste gamereactor blad

Lenke til kommentar

Anngående det å ta opp tv-sendinger med ps3.. Er det bekreftet av det går ann? Og hvis det går, er man nødt til å gjøre masse kompliserte greier eller vil man lett og greit kunne klare dette selv om man ikke har så mye peiling på komplisert datateknologi?

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar
Anngående det å ta opp tv-sendinger med ps3.. Er det bekreftet av det går ann? Og hvis det går, er man nødt til å gjøre masse kompliserte greier eller vil man lett og greit kunne klare dette selv om man ikke har så mye peiling på komplisert datateknologi?

8178006[/snapback]

Mener det er bekreftet ja, med en ekstra boks da. Ikke med PS3 aleine. Tok iallefall opp med MythTV... Eneste drittet er at man ikke kan spille mens man tar opp favorittprogrammet ^^

http://www.everythingusb.com/ps3vr.html

Lenke til kommentar

8178006[/snapback]

Mener det er bekreftet ja, med en ekstra boks da. Ikke med PS3 aleine. Tok iallefall opp med MythTV... Eneste drittet er at man ikke kan spille mens man tar opp favorittprogrammet ^^

http://www.everythingusb.com/ps3vr.html

8192745[/snapback]

Har jeg forstått det riktig så skal dette la seg løse med den siste firmware oppdateringen 1.6 som blir sluppet til Torsdag. Da kan man bla. bruke PS3 samtidig som man laster ned filer etc.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...