Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Hva synes du er best?  :hmm:

8147953[/snapback]

Ah. Vanskelig spørsmål. Jeg vil si det ligger likt nå på bildekvalitet. Begge to tok pusten fra meg og lyden var helt perfekt også. Og Popup menyen var kongerå ;) Og begge formatene har kule covere :p Så det ligger helt jevnt her i gården :p

Takk skal du ha. Gleder meg skikkelig. :!:

Kan man kopiere musikksamlingen sin inn på PS3, siden den har harddisk? Altså fra cd til mp3 på harddisken?

8147983[/snapback]

Ja. Kan velge mellom Mp3, Atrac og AAC. Personlig syns jeg kvaliteten på Mp3 ble skit (uansett hvilken bitrate jeg satte den i) og Atrac var den som ga best lyd. Men var ikke det samme som Mp3 samlinga mi fra PC'en som går gjennom Creative sitt X-Fi kort. Så for øyeblikket så kjører jeg musikken gjennom PC'en enda ;)

Men dette var jo det GameOS støtter da. I Linux så kan man jo sikkert bruke både Mp3 (da også VBR noe GameOS ikke støtter (enda)), OGG eller FLAC da, så da vil man vel oppnå bedre lydkvalitet der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det eneste jeg har prøvd med hvertfall. Men samme om cd'en er original eller ikke kan cddb brukes for å hente info. Så lenge den kopierte cd'en er lik en origianl funker det fett ;)

Skal nevne jeg ikke har prøvd med brent plate på den, men tar det for gitt at det funker :whistle:

Lenke til kommentar

Takk for svar :) . Noen annet jeg lurer på er om det er mulig å overføre mp3 fra mp3-spiller over på PS3? Jeg har en Iriver 20Gb spiller som jeg kunne tenkt meg å flytte over når jeg får maskinen. Må jeg da installere Linux på maskinen eller leser maskinen dette?

Lenke til kommentar
Det fine er at savegames kan lagres på minnepinne e.l. Dette var noe som irriterte meg på Xbox 360 at det måtte være enten X360 HDD eller X360 Minnekort som kunne brukes, mens på PS3 så står man mer fritt.

8156845[/snapback]

Hvis man har lagra det på harddisken og skal ha med spillet til en annen som har PS3, kan man da kopiere det over til en minnepinne?

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har problemer med å få min iRiver H340 til å fungere på PS3'en. Den finner spilleren, men sier at det ikke er noen sanger på den. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Litt rart, for i windows fungerer enheten som plugnplay :S

Lenke til kommentar
Hmm, jeg har problemer med å få min iRiver H340 til å fungere på PS3'en. Den finner spilleren, men sier at det ikke er noen sanger på den. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Litt rart, for i windows fungerer enheten som plugnplay :S

8157080[/snapback]

Du har trykket på Triangel knappen og fått opp en meny for å kopiere?

Lenke til kommentar
Woho.. Gikk 4 dager fra jeg bestillte den fra Canada til jeg fikk den i dag.

Slapp toll og alt muligt. Er i lykkerus.

8157109[/snapback]

godt tips fra min side alså :cool:

8157125[/snapback]

Jepp. Takker og bukker. Respekt til deg :thumbup:

Edit: Festlig. Sitter å streamer videor fra youtube :!:

Endret av Fez
Lenke til kommentar
Det fine er at savegames kan lagres på minnepinne e.l. Dette var noe som irriterte meg på Xbox 360 at det måtte være enten X360 HDD eller X360 Minnekort som kunne brukes, mens på PS3 så står man mer fritt.

8156845[/snapback]

Hvis man har lagra det på harddisken og skal ha med spillet til en annen som har PS3, kan man da kopiere det over til en minnepinne?

8156931[/snapback]

Jepp. Lett som en plett! Seriøst... Er bare å trykke trekant og så "copy to" og så velge enhet. Enten det er minnepinne eller en av minnekort plassene ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...