Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Du slipper toll fordi det er ikke toll på slike varer... 25% merverdiavgift til du betale for alle beløp over 200 kr. (1.000 kr. hvis det er gave). Her er det snakk om store beløp så dere må nok regne med å betale 25% av summen i tillegg når dere henter ut pakken på posten.

(stemmer ikke dette?)

8121378[/snapback]

Helt korrekt! :) Du må i tillegg betale et fortollingsgebyr hos posten også, 90kr tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg vet så støtter alle ps3 spill SIXAXIS bevegelsessensoren på en eller annen måte, men det er desverre få av dem som bruker den skikkelig. Heavenly Sword bruker også funksjonaliteten, og det liker vi godt. Det ser rått ut det spillet.

8131494[/snapback]

Resistance bruker det også i mindre grad når man blir tatt av de saktegående folka eller disse småkrypa. For å få de vekk fra deg så må du riste kontrollern til sidene.

Lenke til kommentar
yay. Nå ble den sendt fra Toronto.

DHL som frakter, så jeg regner med å ha den til helga.

8137923[/snapback]

Du klarte ikke vente de siste 13 dagene? :)

8137941[/snapback]

Har vel mye med pris å gjøre (regner jeg med).

8138001[/snapback]

Ja, fikk den til 3999. Og jeg handler fra utlandet så da blir det soneforskjell.

Lenke til kommentar
Da er endelig maskinen bestilt på elkjop.no til 5995,-.  :D

Så nå er det bare å vente i ti dager til  :D

8147216[/snapback]

Congrats ;) Er ikke lenge igjen da nei :) Sitter å ser på NIN - Beside You In Time på Blu-Ray på min PS3 nå. Imponerende Bilde og Lyd. Må si jeg er imponert over både BD og HD DVD.

Lenke til kommentar
Da er endelig maskinen bestilt på elkjop.no til 5995,-.  :D

Så nå er det bare å vente i ti dager til  :D

8147216[/snapback]

Congrats ;) Er ikke lenge igjen da nei :) Sitter å ser på NIN - Beside You In Time på Blu-Ray på min PS3 nå. Imponerende Bilde og Lyd. Må si jeg er imponert over både BD og HD DVD.

8147925[/snapback]

Hva synes du er best? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...