Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trådløs?  :ph34r:

8117743[/snapback]

Sixaxis er kun trådløs, finnes ikke kablete versjoner ála x360's trådløse versus ikke-trådløse. Men om du er veldig hypp på å ha en kabel mellom kontrollen og PS3 kan du koble opp den medfølgende USB-kabelen som er beregnet for lading. :)

8117761[/snapback]

Vil nissen fly Cessna når han kan fly reinsdyr?:p Men jeg takker for svaret :) lurt litt på om Six-Axis følgte med i en stund nå

Lenke til kommentar
Vil nissen fly Cessna når han kan fly reinsdyr?:p  Men jeg takker for svaret :) lurt litt på om Six-Axis følgte med i en stund nå

8117780[/snapback]

Hehe, genialt. Jeg synes det er flott at sixaxis er trådløs i utgangspunktet, har altfor mange kabler liggende i stuen fra før. Eneste som er litt synd kanskje er at det ikke følger med spill i PS3-pakken, men det går jo an å gå for pakketilbudene til elkjøp eller lefdal evt. Ellers er det jo den klassiske hdmi-kabelen man må huske å kjøpe utenom, den ligger hvertfall ikke i pakken. :)

Lenke til kommentar
Ellers er det jo den klassiske hdmi-kabelen man må huske å kjøpe utenom, den ligger hvertfall ikke i pakken.  :)

8117808[/snapback]

Det har vel noe med at det er så mange som skal ha alt slags forskjellig tilkobling der. At det ville vært unødvendig dyrt å lagt med en HDMI kabel. Jeg har nettopp kjøpt meg en HDMI til DVI kabel. Så jeg er klar. Andre går kanskje for komponent. Å tredje går kanskje for den medfølgene kompositt.

Som dama mi sa til meg. "hvorfor bruker du så mye penger på en kabel når du bare kan bruke den som følger med. Det er ikke sikkert du ser forksjell en gang. For tror ikke vanlige folk vil se forskjell" Jeg måtte, lære henne litt ting. Å hun tror meg enda ikke....hmm, å hun vil bare bli sur viss jeg prøver å vise henne. For hun vet at da vil jeg ha rett. Å et hvert forholds harmoni bygger på at hun har rett.

Hmmf. (Derfor jeg spiller dataspill)

Lenke til kommentar
ja den er trådløs

8117763[/snapback]

Den er trådløs til et visst punkt til den keylocker seg. (evig forbannet over den delen der). Anbefaler en USB forlengelseskabel om ikke Sony har kommet med en update til EU lansering :p

Lenke til kommentar

Er det noen som med 100 % sikkerhet kan bekrefte eller avkrefte hvorvidt PS3'n faktisk avspiller XviD uten trøbbel dersom man legger inn Linux?

Lenke til kommentar

Ganske så bra? Jeg har hørt at man på tross av at man kan legge inn Linux har problemer med avspilling av XviD på PS3'n etter "design" av Sony. De er jo harde på anti piracy.

Lenke til kommentar

Takk, det er deilig å få bekfreftet dette. Dette gjør etter min mening PS3'en til det ultimate mediasenter sammen med HDMI-utgang og Blue Ray (som også spiller vanlig DVD'er). Man må jo konvertere all XviD til WMV på Xbox 360. I tillegg har ikke Xbox 360 hverken HDMI-utgang eller innebygd HD DVD-spliller. Det eneste som kan bli dumt er å sitte der med en haug med Blue Ray-filmer dersom HD DVD vinner formatkrigen... Det andre negative er prisen.

Lenke til kommentar
jeg har ingen problemer, men får ikke 5.1 lyd eller undertekster med VLC

8119435[/snapback]

Er det en større jobb å mounte eksterne harddisker? Mtp på streaming fra en server eller PC..

8119732[/snapback]

Jeg bare kobler min interne 500 GB hdd i usb porten , så leser den alt av xvid som ligger der , uten å fikle med noe i Linux, starter bare VLC og spiller av filene

har ikke prøvd å streame fra PCen enda

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...