Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

har skjedd meg 1 gang på Resistance demoen

8100095[/snapback]

Har spilt meg fram til level 29 av 30. Det som irriterte var den gangen jeg sku sette meg ned å kose meg med spilling. Så skjedde det etter 3 minutter. Og jeg blir mektig irritert over småfeil i elektronikk også :p Så dette er noe som irriterer meg grenseløst. Betalt over 6000,- for denne og så fungerer ikke noe så primitivt som kontrollern engang. Talentløst!

8100118[/snapback]

Du importerte og så betalte du så mye :hmm: Sikker på at du da ikke ble "lurt" mtp. prisen? Jeg importerte jeg også og jeg betalte 4556,- NOK.

Det at du har dette problemet er ikke bra, men tror ikke dette er så "stort" problem som X360 hadde mtp. 3 lys i ringen :!:

Får se hva Sony klarer å fikse når det gjelder denne feilen. Har selv ikke opplevd det og håper det ikke skjer heller:) Liker at den holder seg frisk :love:

8100176[/snapback]

Det var med spill, frakt, kabler og ekstra kontroller.

8100215[/snapback]

Ok...Hvordan ble det med tollen da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke du skal bekymre deg fanboy. Er få som har dette problemet? Eller er det flere her på forumet som har samme problem?

8099992[/snapback]

Hei,

Kjenner 2 stykker til som har PS3, men ingen av oss har opplevd såkalt "keylocking" !

8100233[/snapback]

Jeg håper iallefall det kommer en update snart som retter dette. For jeg er ikke aleine ifølge andre forum.

Ok...Hvordan ble det med tollen da?

8100257[/snapback]

Toll kom vel på 600,- ca. Men er ikkeno problem. Hadde holdt av ca. 7k for dette. Har jobb så overlever :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Drit nå i det kjøpet da vel. Ikke vits i å gni det inn for stakkaren. Uansett er det kontrollen vi diskuterer nå. Vet noen om dette er et problem som ligger i kontrollen, eller er det et problem som ligger i softwaret eller hardwaret til ps3en (som for eksempel kan lappes med firmware oppgradering)?

Endret av Bromlebassen
Lenke til kommentar
Drit nå i det kjøpet da vel. Ikke vits i å gni det inn for stakkaren. Uansett er det kontrollen vi diskuterer nå. Vet noen om dette er et problem som ligger i kontrollen, eller er det et problem som ligger i softwaret eller hardwaret til ps3en (som for eksempel kan lappes med firmware oppgradering)?

8100413[/snapback]

Takk :p Er kontrolleren jeg vil fokusere på her. Prisen var da mitt valg å gi for den :p

Men tror det skal være en rask firmware fiks ja, men spørs jo når denne kommer. Ifølge PS3Scene så skal dette visstnok være at Bluetoothen resyncer seg etter så så lang tid i bruk. Jeg mente å ha lest noe ang. dette før jeg kjøpte PS3 også. Men hadde vel trua på at de hadde fiksa det til nå.

Men den keylocker seg ikke om jeg bruker USB kabel da. Så er jo bare å kjøre kablet for now. Men iogmed jeg også får småvondt av lengre bruk så blir det vel en chillstream da den er større (og i samme pianolakk som konsollen ;))

Lenke til kommentar
Hei! Vil det komme mulighet for at PS3 kommer med opptaker? Har hørt at man skal kunne koble til via Usb via tvtuneren. Stemmer dette?

8102156[/snapback]

Det stemmer nok ja ;) Leste en tutorial med en kar som brukte PS3 sammen med Plextor sin satelittboks og kunne ta opp fra Digital TV (satelitt) med MythTV. Slik jeg forstod det så var det mye patching osv. som sku til, men han fikk det til ;)

EDIT: Er bare å spørre om det er noe mer jeg skal fotografere *wink* *wink*

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Hei! Vil det komme mulighet for at PS3 kommer med opptaker? Har hørt at man skal kunne koble til via Usb via tvtuneren. Stemmer dette?

8102156[/snapback]

Det stemmer nok ja ;) Leste en tutorial med en kar som brukte PS3 sammen med Plextor sin satelittboks og kunne ta opp fra Digital TV (satelitt) med MythTV. Slik jeg forstod det så var det mye patching osv. som sku til, men han fikk det til ;)

8102217[/snapback]

Er dette noe mannen i gaten ville klart tror du? :ermm:

Lenke til kommentar

8102156[/snapback]

8102217[/snapback]

Er dette noe mannen i gaten ville klart tror du? :ermm:

8102270[/snapback]

I første omgang. Tviler. Jeg skal prøve å få inn MythTV på min nå i kveld. Fikk inn VLC i går og jeg vil si at det ligger litt høyere på vanskelighetsskalaen enn hva man er vandt til i Windows. Dette pga. det ikke er noen skikkelig VLC som er skreddersydd for YDL og derfor måtte det noe miksing og triksing til for å få det inn.

Men i kveld er det MythTV som står på lista.

EDIT:

http://ps3mods.blogspot.com/2007/01/mythtv...r-ps3-into.html

Her er link til det iallefall ;)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Et kjapt spørsmål: Er det noen mulighet for å få savegames på ps2-minnekortet inn på hdd'en til ps3?

8103483[/snapback]

Ja, men må kjøpe en overgang. Får det orginalt fra Sony. Er mer info på hjemmesidene til Playstation.

Lenke til kommentar
Hmm. Eg har bestilt ps3 på elkjøp og der står det at den er sendt, men de kan jo ikkje sende ut noe de ikkje har fått?

8110684[/snapback]

Du får vel et sånt DVD cover slik som alle andre som forhåndsbestiller. Med en kode elns. for Playstation Network.

Lenke til kommentar
noen som vet?

på elkjøp sin side står det:

OBS: Dette er en forhåndsbestilling. Kjøp den idag og vær sikret ditt

eksemplar av Sony Playstation 3 til lansering!

8111285[/snapback]

Ja. Og du vil få et DVD cover med bevis osv. Slik de har i alle andre butikker (som Spaceworld, EB Games etc.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...