Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvordan folk kan klage på at de er glatte? Det er jo bare å vaske hendene etter å ha kasta i seg fettholdig mat det:p

Jeg har 3 stk. SixAxis kontrollere og ingen av de føles glatte what so ever..

8099420[/snapback]

Utifra både avatar og nick så tror jeg ikke du er noe motakelig for noen form for kritikk mot PS3 :p Så jeg gidder ikke engang å si noe :p

Men Logitech Chillstream FTW!

Og google SUXASSES og se hva du får ;)

Lenke til kommentar
Kan noen PS3-eiere  gi meg noen nærbilder av skulderknappene? Og gjerne si litt hvordan de er i forhold til de gamle?

8099329[/snapback]

Kan ta et bilde når jeg kommer hjem fra jobb. Men kan jo gi et par ord om de. De er såpeglatte og det følger med såpesett slik at de kan forholde seg glatte i lang tid fremover :p

Men seriøst. Perosnlig syns jeg de kjennes litt for harde ut og altfor glatte (i tanke på at de buler utover istedenfor innover (slik at fingrene kan holde seg på en plass)).

Men bilde kommer etter kl. 20. ;)

8099380[/snapback]

Ok, tusen takk! Venter i spenning :)

Har du foresten Logitech Chillstream også? Funker den bra?

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar

Er egentlig ganske nøytral her. Har X360 og bruker den daglig. Men skjønner ikke hvorfor folk klager på bagatller som ikke finnes. Skulderknappene er ikke noe mer glatte enn X360 sine...

Hvis folk ikke har hendene anatomisk korrekte så har de et problem, men utenom det så skal kontrollen passe de fleste. Less complaining, more gaming:)

Lenke til kommentar
Er egentlig ganske nøytral her. Har X360 og bruker den daglig. Men skjønner ikke hvorfor folk klager på bagatller som ikke finnes. Skulderknappene er ikke noe mer glatte enn X360 sine...

Hvis folk ikke har hendene anatomisk korrekte så har de et problem, men utenom det så skal kontrollen passe de fleste. Less complaining, more gaming:)

8099539[/snapback]

Uansett. De falt ikke i smak hos meg. Jeg får mindre vondt i henda over lenger spilling (pga. kontrolleren er altfor liten for mine hender). Kontrolleren hopper ut ofte (skjedd meg minst 7-10 ganger og det er 7-10 ganger for mye) og dette skjer med begge kontrollerne jeg har og det er flere på nett som sliter med dette og velger andre kontrollere pga. dette. Derfor går jeg over til en kablet kontroller som er større (altså Logitech Chillstream).

Annet jeg ikke liker er at stickene buler ut istedenfor inn (slik at fingrene ikke får låst seg fast på de) og samme gjelder triggerne. Hadde de endret dette så hadde kontrolleren sitti mye bedre i spill og jeg har sklidd av stickene og triggerne flere ganger midt i spilling og derfor passer de desverre ikke for meg.

Dette er min mening og min erfaring med disse kontrollerne. Men det faktum at de keylocker seg gjør at dette er den mest ræva kontrollern som er sagt til å være en "ferdig" kontroller til release. Det er nemlig ikke SIXAXIS. Og det er ingne som skal komme å si at denne er bra pga. den keylocker seg :p

Lenke til kommentar

Har også hørt mye kritikk av SIXAXIS kontrollen. Det finnes mye bedre kontroller der ute, men i utgangspunktet er det med kontroller en vanesak synes nå jeg. Det er utrolig hva man kan vende seg til å spille med. SIXAXIS er ingen dårlig kontroll bare fordi den får litt kritikk. Den er så og si helt lik de kontrollene de fleste av oss har klart oss med i 10 år nå.

Lenke til kommentar
Har også hørt mye kritikk av SIXAXIS kontrollen. Det finnes mye bedre kontroller der ute, men i utgangspunktet er det med kontroller en vanesak synes nå jeg. Det er utrolig hva man kan vende seg til å spille med. SIXAXIS er ingen dårlig kontroll bare fordi den får litt kritikk. Den er så og si helt lik de kontrollene de fleste av oss har klart oss med i 10 år nå.

8099845[/snapback]

Greit at den ikke passer for noen, men det faktum at den keylocker seg for noen til å se rødt. Jeg har selv hatt PS3 i snart en uke. Og iløpet av den uka så har begge kontrollerne skippa ut (med dette mener jeg keylock, altså siste knappen jeg trykka holder seg inne i 4-7 sekunder) rundt 5 ganger hver. Jeg har også hatt X360 i over et år. Den kontrollern har ikke skippa ut en gang. Og da mener jeg at Sony må gjøre noe snarest for å fikse dette, ellers så kommer folk til å gi det opp.

En gang så låste den seg allerede etter 3 minutters spilling i Resistance.... Bare løp utfor et stup jeg....

Lenke til kommentar
SNP

8099845[/snapback]

Greit at den ikke passer for noen, men det faktum at den keylocker seg for noen til å se rødt. Jeg har selv hatt PS3 i snart en uke. Og iløpet av den uka så har begge kontrollerne skippa ut (med dette mener jeg keylock, altså siste knappen jeg trykka holder seg inne i 4-7 sekunder) rundt 5 ganger hver. Jeg har også hatt X360 i over et år. Den kontrollern har ikke skippa ut en gang. Og da mener jeg at Sony må gjøre noe snarest for å fikse dette, ellers så kommer folk til å gi det opp.

En gang så låste den seg allerede etter 3 minutters spilling i Resistance.... Bare løp utfor et stup jeg....

8099868[/snapback]

Lenke til kommentar

åper ikke dette skjer hvert 2 sekund for da klarer ikke jeg og spille...blir flaut hvis man har håpefulle venner på besøk som vurderer kjøp og trenger en test også skjer det ...DA blir reaksjonene lett som f.eks dette ... "" og det der halvfungerende skitet der betalte du 5600kr for jaja det gidder ikke jeg""...og det er flaut .. så håper ikk det skjer heletiden

Lenke til kommentar
keylocker? hva er det

8099885[/snapback]

Kan gi et eksempel fra både Ridge Racer 7 og Resistance Fall of Man (skjedd i begge spilla)

I Ridge Racer 7:

Kjører bil og svinger og gasser. Når den keylocka seg. Så Locka den seg midt i en sving. Dvs. at den retningen jeg svingte holdt seg inne i 4-7 sekunder, så når jeg skulle slutte å svinge så bare fortsatte den. Jeg slapp kontrolleren og den bare fortsatte og jeg satt på som passasjer uten kontroll.

I Resistance:

På en av levelene der så skal man gå på store tykke ledninger som henger i lufta, utenfor disse er det stup på ca. 200-300 meter. Jeg går, den keylocker seg og jeg får ikke styrt noenting og personen min løper utfor stupet og jeg må begynne på nytt fra forrige checkpoint.

I min mening ødelegger dette mye av spillegleden (jeg vet jeg slo av en gang når jeg døde i Resistance i ren irritasjon) og derfor kommer jeg til å velge en annen kontroller bare pga. dette. Dette er ikke godt nok fra Sony sin side :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tror ikke du skal bekymre deg fanboy. Er få som har dette problemet? Eller er det flere her på forumet som har samme problem?

8099992[/snapback]

Har lest en illsint artikkel på PS3Scene ang. keylock i Ridge Racer 7 (en av admin der som fikk nok). Eller så har jeg lest om en del flere som har samme problem på PS3Forums og PS3Scene forumet. Så virker ikke som at jeg er aleine om dette. Dette skjer også på begge kontrollerne mine. Ikke bare ene. Og jeg har nyeste Firmware.

Lenke til kommentar

8099885[/snapback]

(jeg vet jeg slo av en gang når jeg døde i Resistance i ren irritasjon) håper du ikke bare slo av på bryteren bak da ...det har jeg hørt at kan fucke opp ps3'en

8100026[/snapback]

Var nok å holde inne PS knappen og slå av derfra. Men hvor leste du det? Har ikke lyst til å prøve ut det der nei :p

Lenke til kommentar
har skjedd meg 1 gang på Resistance demoen

8100095[/snapback]

Har spilt meg fram til level 29 av 30. Det som irriterte var den gangen jeg sku sette meg ned å kose meg med spilling. Så skjedde det etter 3 minutter. Og jeg blir mektig irritert over småfeil i elektronikk også :p Så dette er noe som irriterer meg grenseløst. Betalt over 6000,- for denne og så fungerer ikke noe så primitivt som kontrollern engang. Talentløst!

Lenke til kommentar

8100095[/snapback]

Har spilt meg fram til level 29 av 30. Det som irriterte var den gangen jeg sku sette meg ned å kose meg med spilling. Så skjedde det etter 3 minutter. Og jeg blir mektig irritert over småfeil i elektronikk også :p Så dette er noe som irriterer meg grenseløst. Betalt over 6000,- for denne og så fungerer ikke noe så primitivt som kontrollern engang. Talentløst!

8100118[/snapback]

Du importerte og så betalte du så mye :hmm: Sikker på at du da ikke ble "lurt" mtp. prisen? Jeg importerte jeg også og jeg betalte 4556,- NOK.

Det at du har dette problemet er ikke bra, men tror ikke dette er så "stort" problem som X360 hadde mtp. 3 lys i ringen :!:

Får se hva Sony klarer å fikse når det gjelder denne feilen. Har selv ikke opplevd det og håper det ikke skjer heller:) Liker at den holder seg frisk :love:

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar

8100095[/snapback]

8100118[/snapback]

Du importerte og så betalte du så mye :hmm: Sikker på at du da ikke ble "lurt" mtp. prisen? Jeg importerte jeg også og jeg betalte 4556,- NOK.

Det at du har dette problemet er ikke bra, men tror ikke dette er så "stort" problem som X360 hadde mtp. 3 lys i ringen :!:

Får se hva Sony klarer å fikse når det gjelder denne feilen. Har selv ikke opplevd det og håper det ikke skjer heller:) Liker at den holder seg frisk :love:

8100176[/snapback]

Det var med spill, frakt, kabler og ekstra kontroller.

Lenke til kommentar
Tror ikke du skal bekymre deg fanboy. Er få som har dette problemet? Eller er det flere her på forumet som har samme problem?

8099992[/snapback]

Hei,

Kjenner 2 stykker til som har PS3, men ingen av oss har opplevd såkalt "keylocking" !

Synes forøvrig at Cazper må ha gjort ett dårlig kjøp hvis han betalte over 6000 for en importert maskin med ett spill ?? Dette er jo den prisen man må gi i Norge ? Betalte ca. 4600 for tilsvarende US importert 60gb maskin + ett spill og ekstra kontroller.

Endret av Phantomwar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...