Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hå hå... dette blir farlig. Jeg får ps3 den 23. mars jeg osgå, og tror du ikke jeg har eksamen fredagen etterpå!! HEHEHE. Ja ja. Det er forholdsvis greit stoff, så det burde gå bra, men litt upassendae var det jo da. Har jo heldigvis påskeferien å spille på da.

Har dere forresten hørt at Sony og Imersion har blitt enige igjen, så nå blir det kanskje rumble i ps3 kontroller likevel da.

Lenke til kommentar
Har dere forresten hørt at Sony og Imersion har blitt enige igjen, så nå blir det kanskje rumble i ps3 kontroller likevel da.

8097157[/snapback]

Og det er vi jammen glade for! :wee:

8097159[/snapback]

Det er sannt, er det no PS3 guttene skal begynne å trekke frem at rumble ikkje er last-gen likevel? :love:

Lenke til kommentar

He he. Ja jeg er spendt på hvordan Harrison har tenkt å lure seg unna den... De har funnet mange rare unskyldninger for hvorfor det ikke skal være med i alle fall. Nlir spennende om de plutselig forandrer helt mening, eller om de bare tar den gamle "back by popular demand" regla eller noe slikt.

Lurer på om idde det er klokka sju eller åtte i dag Phill skal ha den store keynote talen sin, som jeg trodde skulle være på mandag tidligere. Det blir spennende å se om de tar opp dette PS Home greiene-

Jeg mener om Sony får PS Home greiene på plass + Rumble, så har de jo egentlig fyllt opp alle hullene de har blitt kritisert for... ja, bortsett fra prisen da.

Lenke til kommentar
Kan noen PS3-eiere  gi meg noen nærbilder av skulderknappene? Og gjerne si litt hvordan de er i forhold til de gamle?

8099329[/snapback]

Kan ta et bilde når jeg kommer hjem fra jobb. Men kan jo gi et par ord om de. De er såpeglatte og det følger med såpesett slik at de kan forholde seg glatte i lang tid fremover :p

Men seriøst. Perosnlig syns jeg de kjennes litt for harde ut og altfor glatte (i tanke på at de buler utover istedenfor innover (slik at fingrene kan holde seg på en plass)).

Men bilde kommer etter kl. 20. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...