Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japanske maskiner sensurerer visst diverse spill - vet bare om Resistance hvor blodet er fjernet (alt?) uansett om du setter inn den amerikanske versjonen eller den japanske versjonen av spillet inn i en japansk maskin.

Hvordan er det mulig da? vurderte å kjøpe meg en japansk versjon, men hvis dette er tilfelle så gidder jeg ikke det.. synes det virker litt rart at ps3'en sensurerer spill. Noen som vet om dette er sant?

Endret av Blashyrk
Lenke til kommentar

Jeg får en Europeisk PS3 imorgen. Alt jeg måtte gi var en hundrelapp og en kald Cola. Medfølgene var også ferdig versjon av motorstorm og en HD sex video med Elin Tvedt.

Å hvor er bevisene mine?

Trenger ingen, dette er internett og jeg kan påstå absolutt hva jeg vil :)

Lenke til kommentar

Da har jeg ogsaa proevd PS3, og maa si jeg er imponert over hvor kraftig den er. Var paa et kjoepesenter hvor de hadde satt opp PS3 mot en 60" 1080p LCD tv som en del av en kampanje. Grafikken slo meg ikke som bedre enn 360 sin, men merket fort at den er kjappere aa bruke, og at den har kraftigere hw. Vanskelig aa forklare funksjonen, men ble spesielt imponert over en av musikk/bilde avspillings mulighetene, utrolig stilig :)...

Lenke til kommentar
Jeg får en Europeisk PS3 imorgen. Alt jeg måtte gi var en hundrelapp og en kald Cola. Medfølgene var også ferdig versjon av motorstorm og en HD sex video med Elin Tvedt.

Å hvor er bevisene mine?

8058750[/snapback]

Hvorfor fikk/får du den idag?

Lenke til kommentar

Å hvor er bevisene mine?

8058750[/snapback]

Hvorfor fikk/får du den idag?

8070430[/snapback]

Ser du ikke den nederste linja ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...