Lil-H Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kjapt spm her! Jeg spiller på en CRT TV, men bruker ikke annet en komposit-kabelen (den gule folkens !). Var i byen istad og sjekka innom EB-games, cb elektro, spaceworld og clahs men det var ingen som hadde utgang til scart.. såå, er det noen som kan gi meg en butikk som selger slikt? en AV mulit out til scart Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvorfor ikke bare investere i en ordentlig scart-kabel? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvorfor ikke bare investere i en ordentlig scart-kabel? 7950028[/snapback] Hva mener du? Jeg trenger AV-multi i den ene enden! Så kan ikke kjøpe hvilken som helst scart-kabel! Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tror man kan bruke den samme som til PS2 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvorfor ikke bare investere i en ordentlig scart-kabel? 7950028[/snapback] Hva mener du? Jeg trenger AV-multi i den ene enden! Så kan ikke kjøpe hvilken som helst scart-kabel! 7950059[/snapback] Slik jeg tolket din første post, er du på utikk etter en 'adapter' fra komposit til scart (slik som følger med PlayStation 2, Xbox eller whatever-konsoll). Scarten skal da inn i TV-en mens den andre utgangen skal inn i PlayStation 2 eller 3? Med "en ordentlig scart-kabel" mente jeg f.eks. en slik en. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Synthm: det var det jeg mente også! AV-multi -> scart (jeg er ikke på utkikk etter adapter!) Den skal inn i PS3 forresten Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) sjekk denne du.. denne bruker jeg til ps2 og den gir mye bedre bilde enn standart hvit rød gul kabler ... forresten du burde kanskje sjekke i settings på ps3 der hvor man velger om man skal bruke hdmi component og sånn om det er en innstilling for akkurat denne kabelen.. ellers kan du bare bruke den som vanlig ... funker på alle playstation'er Endret 15. februar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kjapt spørsmål her også: Er det sant at PS3 kan spille av både Blu-ray og DVD filmer? Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kjapt spørsmål her også: Er det sant at PS3 kan spille av både Blu-ray og DVD filmer? 7968143[/snapback] Jepp! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kjapt spørsmål her også: Er det sant at PS3 kan spille av både Blu-ray og DVD filmer? 7968143[/snapback] Ja Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Double answer for maximum knowingness Jeg antar det er annerledes med spill, right? Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Double answer for maximum knowingness Jeg antar det er annerledes med spill, right? 7968315[/snapback] Hva tenker du på nå? PS3 spiller de fleste PS1 og PS2 spill også, om det var det du mente. DVD, Blu-Ray plater, PS1 og PS2 spillene må være fra samme region som konsollen, mens PS3 spill er regionsfrie. EDIT: En NTSC PS3 (USA/Japan/HK osv.) kan foresten ikke spille sonefrie DVD-er dersom disse er PAL. 99% sikkert så vil ikke PAL konsollen (europa osv.) kunne spille sonefrie NTSC DVD-er. Endret 18. februar 2007 av L.Arve Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 det er ting jeg lurer på. når man sitter på internett på PS3. kan man for eksempel gå inn på www.gametrailers.com og se på film snutter der? eller er det som pspen at man må laste ned filmsnuttene og at de må være i mp4 format. kan ps3 ta andre formater enn bare mp4? Lenke til kommentar
Sund Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har ikke orket og lest noe etter dette, men lurer egentlig på hvorfor PS3 kommer såå seint til Europa? Er det så mye de skal gjøre med den? Eller hva? Og hva er grunnen? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har ikke orket og lest noe etter dette, men lurer egentlig på hvorfor PS3 kommer såå seint til Europa? Er det så mye de skal gjøre med den? Eller hva? Og hva er grunnen? 8007987[/snapback] Produksjonsproblemer med diodene til blu-raydrevet. Dette problemet skal nå være fikset, og førsteleveransen til Europa 23. mars skal være rundt en million. Det er forøvrig ikke så mye de "skal gjøre" med den, annet enn å fjerne PS2-chipen som finnes i den amerikanske og japanske versjonen, samt gjøre maskinen PAL-kompatibel. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har ikke orket og lest noe etter dette, men lurer egentlig på hvorfor PS3 kommer såå seint til Europa? Er det så mye de skal gjøre med den? Eller hva? Og hva er grunnen? 8007987[/snapback] Produksjonsproblemer med diodene til blu-raydrevet. Dette problemet skal nå være fikset, og førsteleveransen til Europa 23. mars skal være rundt en million. Det er forøvrig ikke så mye de "skal gjøre" med den, annet enn å fjerne PS2-chipen som finnes i den amerikanske og japanske versjonen, samt gjøre maskinen PAL-kompatibel. 8008002[/snapback] oK, takk for svar! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) det er ting jeg lurer på. når man sitter på internett på PS3. kan man for eksempel gå inn på www.gametrailers.com og se på film snutter der? eller er det som pspen at man må laste ned filmsnuttene og at de må være i mp4 format. kan ps3 ta andre formater enn bare mp4? 7972289[/snapback] slenger på med et spørsmål til jeg hvis jeg skal få best mulig bilde på en vanlig tv. hvilken kabel må jeg bruke da? Plz svar Mvh Meg Endret 24. februar 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det er jo en sånn AV multi-utgang som det er på 360, så det finnes sikkert en med scart i enden. Men jeg kunne ikke finne noen sånn kabel hos elkjøp eller komplett. Men jeg har også et spørsmål.. Er det mulig å bruke PS3 som opptaker av f.eks. tv-program? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det er jo en sånn AV multi-utgang som det er på 360, så det finnes sikkert en med scart i enden. Men jeg kunne ikke finne noen sånn kabel hos elkjøp eller komplett. Men jeg har også et spørsmål.. Er det mulig å bruke PS3 som opptaker av f.eks. tv-program? 8016254[/snapback] Det er sagt at det vil kunne tas opptak ved bruk av Ps3 (TiVo), men om det er sant/og når det kommer vet jeg ikke. Når det gjelder nettleseren til Ps3, så er den uten tvil best på HD Tv. skrift og annet blir litt blurry på mindre TV'er. Det er ikke mulig til dags dato å gå inn på gametrailers. f.eks og se på trailere, men har du Linux innstallert så skal vel dette fungere?! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har lett etter svaret, dog uten hell: Er det noen som vet om knappene på ps3 kontrollen er trykkfølsomme slik som knappene på ps2 kontrollen er? Altså at man kan trykke litt å få en "effekt" og trykke mer for mer "effekt"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg