Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Noen som vet all forskjellen mellom den japanske og amerikanske PS3?

Ser på ebay, og de japanske er billigere og lettere å få sendt hit.

Kan noen liste opp alle forskjellene?=) for hvis det ikke er noe særlig forskjell, så byr jeg på den japanske...

Har fra før sett at man må kjøpe japanske spill til den japanske maskina?

hva er all snakken om 240v, 120v etc.....?

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet all forskjellen mellom den japanske og amerikanske PS3?

Ser på ebay, og de japanske er billigere og lettere å få sendt hit.

Kan noen liste opp alle forskjellene?=) for hvis det ikke er noe særlig forskjell, så byr jeg på den japanske...

Har fra før sett at man må kjøpe japanske spill til den japanske maskina?

hva er all snakken om 240v, 120v etc.....?

7926356[/snapback]

Begge maskinene er sonefrie på PS3-spill, men ikke på PS2/PS1-spill, BluRays og DVDer.

Japanske maskiner sensurerer visst diverse spill - vet bare om Resistance hvor blodet er fjernet (alt?) uansett om du setter inn den amerikanske versjonen eller den japanske versjonen av spillet inn i en japansk maskin.

Slik jeg har forstått det trenger du ikke strømomformer, bare en vanlig strømledning til PC.

Endret av ballerusk
Lenke til kommentar

Har litt sansen for Harrison altsaa. Han gir gode svar, og eg likte maaten han svarte paa spm. ang Wii. Er liksom ikkje saa voldsomt overdrevet eller saa mye ballespark fra den mannen. Men n[r han sier Motorstorm har gaatt forbi E305 klippet , det stiller eg meg litt tvilsom til hehe.

Lenke til kommentar
Sony har planer om og redusere produksjonskostnadene til ps3 betraktelig..

LINK

kort oppsummert, ein del fjerning av dingser, litt krymping og utbytting av gammel teknologi er deira måte og redusere prisen på..

7944020[/snapback]

Det betyr vel også at de har fått stell på PS2 emulatoren og kan fjerne de chipsetta.. PS3-PS2=billigere

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...