Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg ville sendt ein mail til komplett om det...dei kan ikkje heve prisen når dei har lovt den til 5500kr....eg trur att dei som bestilte før den blei satt opp, får den til 5500kr, mens nye kjøpere må kjøpe den for 5900kr...sjølv har eg bestilt på mpx.no

EDIT: mpx.no har og satt opp prisen te 5999kr..eg ska sende mail og spørre dei..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

:( Tror nok problemet til PS3 blir at den ikke skiller seg nok ut. For den gjengse forbruker (og det er her salgstallene ligger) ser XBOX 360 spill og PS3 spill helt like ut. Da må far bestemme om han skal bruke 3500 eller 6000 i spillsjappa, tough choice-NOT. Eller kanskje han er hypp på å spille Tiger Woods med full motionsensing på Wii :cool:

Jørn

Lenke til kommentar
:( Tror nok problemet til PS3 blir at den ikke skiller seg nok ut. For den gjengse forbruker (og det er her salgstallene ligger) ser XBOX 360 spill og PS3 spill helt like ut. Da må far bestemme om han skal bruke 3500 eller 6000 i spillsjappa, tough choice-NOT. Eller kanskje han er hypp på å spille Tiger Woods med full motionsensing på Wii :cool:

Jørn

7888840[/snapback]

Eller 2000kr eller lavere for en core 360.

Lenke til kommentar

allerede i sommer kommer 20gb ps3, her sparer man da en 1000 lapp, og sony produserer allerede cell i 65nm tekologi, som vil gi enda et priskutt.. -håper da alle slutter å grine om prisen på ps3, for med all den teknologien som ligger i den så er den verdt det...

Lenke til kommentar

Gikk rundt i en dusin butikker i går på jakt etter en WII.....det ble ikke akkurat en suksess.......

Så da bestile jeg heller en US PS3 til 4500 hos Videogamesplus, blir bare 2000 kr enn en WII, grafikk hora og film elskeren jeg er

God, forgive me i have sinned :!:

Lenke til kommentar
Gikk rundt i en dusin butikker i går på jakt etter en WII.....det ble ikke akkurat en suksess.......

Så da bestile jeg heller en US PS3 til 4500 hos Videogamesplus, blir bare 2000 kr enn en WII, grafikk hora og film elskeren jeg er

God, forgive me  i have sinned  :!:

7919591[/snapback]

Det var billig :dontgetit:

Er det 20gb versjon?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...