Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Max 7 kontrollere over bluetooth, 8 til sammen, men den siste må da være kobla til over usb.

Akkurat det der finner jeg veldig snodig. Hvorfor et primtall når man skal koble til, i stedet for et partall? :hmm:

7797897[/snapback]

Begrensingen ligger i Bluetooth. Enkelt og greit. Standarden er 1 master og 7 eksternenheter. Kikk på Wiki, så finner dere det nok.. ;)

Lenke til kommentar

jeg lurer på noe, vet noen når metal gear solid 4 kommer da, til ps3, og kommer det til ps2 også??

Trenger du en hd tv til å spille eller kan du bruke en helt vanlig tv (sånn svær en)? Noen som vet sånn ca hva spillene skal koste da?

Lenke til kommentar
jeg lurer på noe, vet noen når metal gear solid 4 kommer da, til ps3, og kommer det til ps2 også??

Trenger du en hd tv til å spille eller kan du bruke en helt vanlig tv (sånn svær en)?  Noen som vet sånn ca hva spillene skal koste da?

7808527[/snapback]

Tja er det fastsatt noen spesifikk dato på MGS4? Men Kojime vil neppe forhaste seg for å si det sån. Spillet vil du aldri se på PS2. Du kan fint bruke ein vanlig TV på PS3. Dog følger det bare med ein kompositt kabel, ingen HD kabel altså. Spillene vil legge på samme pris som xbox 360 ca.

Lenke til kommentar
Støtter forslaget over, RGB er absolutt anbefalt om man vil ha bedre bild epå vanlige TV`er :)

Ja, det er nok å foretrekke.

Har PS3 DVI? I alle fall skulle jeg ønske dette da min nåværende LCD-TV ikke støtter HDMI. Jeg komme ikke til å bruke RGB, vil ha digitalt bilde.

Edit: Glemte å skrive at jeg da kommer til å bruke HDMI til DVI Video Adapter.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke HDMI i min HDTV. (damn tenker jeg nå da) Men slik er det bare. men jeg har da en DVI. Så lurer på.

Hva bør jeg kjøpe?

HDMI to DVI converter

Eller enkelt og greit en kabel som er HDMI (han) og går over til DVI (HAN)

Så konverter eller kabel?

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke HDMI i min HDTV. (damn tenker jeg nå da) Men slik er det bare. men jeg har da en DVI. Så lurer på.

Hva bør jeg kjøpe?

HDMI to DVI converter

Eller enkelt og greit en kabel som er HDMI (han) og går over til DVI (HAN)

Så konverter eller kabel?

Det er ikke vanskeligere enn å se på svaret mitt to innlegg før ditt. ;)

Jeg vil anbefale noe med god kvalitet, Monster etc. Monster sin HDMI to DVI video adapter ser veldig fin ut. Gullbelakte kontakter er det også. Husk at du da må gjøre noe med lyden.

Lenke til kommentar
Er det ikke bare tull å invistere i monster kabler? DVI og HDMI er jo heldigitalt, så man får ikke noen forringelse av kvaliteten. På TV forum rundt omkring anbefaler de å kjøpe den billigste du finner

7835100[/snapback]

:ohmy:

Så det du påstår er at de som kjøper en kabel til 2000,- har likt bilde som de som kjøper en til 299. Viss dette stemmer så er det jo nesten sensasjonelt. Siden kabelen ikke kan være dårlig viss det kjører heldigitalt.

[/sarkasme]

Tror nok jeg kjøper en monster HDMI til DVI kabel. (eller adapter) Å lyden kjører jeg optisk inn i surround anlegget. Så no worries there. :)

Alt er stort sett timet og tilrettelagt til launch.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å kjøpe med en ekstra håndkontroller på launch, slik at jeg og damen kunne spille sammen. Men finnes det gode spill som har 2-player blant lanseringstitlene?

7830139[/snapback]

Motorstorm, Virtua Fighter 5, CoD3?

Vet ikke om alle disse støtter split-screen da.

Lenke til kommentar
Er det ikke bare tull å invistere i monster kabler? DVI og HDMI er jo heldigitalt, så man får ikke noen forringelse av kvaliteten. På TV forum rundt omkring anbefaler de å kjøpe den billigste du finner

7835100[/snapback]

:ohmy:

Så det du påstår er at de som kjøper en kabel til 2000,- har likt bilde som de som kjøper en til 299. Viss dette stemmer så er det jo nesten sensasjonelt. Siden kabelen ikke kan være dårlig viss det kjører heldigitalt.

[/sarkasme]

Tror nok jeg kjøper en monster HDMI til DVI kabel. (eller adapter) Å lyden kjører jeg optisk inn i surround anlegget. Så no worries there. :)

7835271[/snapback]

Tuller ikke jeg.. Hvis du vil bruke 2000 på en kabel så er det greit for meg, men ikke forvent at du får noe bedre bilde for det. Så lenge kabelen er godkjent for 1080P, så er det samme hvor mye den koster. Så lenge du ikke skal strekke den over ca 4 meter

http://pcworld.about.com/magazine/2309p111id121777.htm

http://avforum.no/forum/kabler/48251-gener...html#post553575

Men diskusjonen kan vi kanskje ta i en annen tråd

Endret av Samojed
Lenke til kommentar

Dette er veldig fint. Hvis TV'en din har høytalere på størrelse med små erter og HDMI tillater lyd fra kun TV'ens høytalere, så vil det beste her være å bruke den optiske utgangen til noe eksternt som er mer kraftfult. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...