Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få testet PS3, før mars 2007?

7355522[/snapback]

Her er turnélisten:

* Mandag 27. nov. Sony senteret i Bergen, Strandgaten 14.

* Tirsdag 28. nov. Spaceworld Trondheim, Trondheim torg.

* Onsdag 29. nov. Spaceworld Ålesund, Moaveien 1.

* Torsdag 30. nov. Sony senteret i Oslo, Paleet, Karl Johans gate 41.

* Fredag 1. des. Spaceworld Stavanger, Nygata 10.

mellom 15.00 og 19.00

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor kan jeg få testet PS3, før mars 2007?

7355522[/snapback]

Her er turnélisten:

* Mandag 27. nov. Sony senteret i Bergen, Strandgaten 14.

* Tirsdag 28. nov. Spaceworld Trondheim, Trondheim torg.

* Onsdag 29. nov. Spaceworld Ålesund, Moaveien 1.

* Torsdag 30. nov. Sony senteret i Oslo, Paleet, Karl Johans gate 41.

* Fredag 1. des. Spaceworld Stavanger, Nygata 10.

7355599[/snapback]

Tuusen takk... Har da tentamen, så det går ikke ann i Oslo :nei:. Jeg hater skole...

Lenke til kommentar

Sony forsøker så godt de kan å hindre importering av konsoller. Men om du gjør det på privat basis er det vel ingenting som hindrer deg. Men det er nok et par ting som gjør at folk flest ikke ønsker å kjøpe seg en japansk PS3. For det første er dette kronglete når det gjelder garantien som du påpeker. I tillegg vil sikkert mange ønske å benytte seg av Blu-Rayspilleren i PS3, og det kan være tungvint å måtte importere alle filmene sine fra japan eller USA. I tillegg er det per dags dato vanskelig nok for japanere og amerikanere å få tak i en PS3, det gjør det minst like vanskelig å importere en. Det er heller ikke så lenge til PS3 blir lansert i Europa, så de fleste velger nok å vente gode 3 måneder. :)

Lenke til kommentar

Fikk min PS3 idag, filmene (blu-ray) spillene (Call of Duty3 og Ridge Racer 7) er på vei... Første som slo meg, utrolig stillegående, og pen maskin. Nydelig meny.

Litt dårlig medie støtte i utgangspunktet (avi. divx etc. mangler)

Men med Linux som sekundær OS bør det ikke være noe problem.

Skal installere Fedora Core 5 ikveld. ;)

Lenke til kommentar

Aalton: Linux blir satt opp som OS nr2, men det kun Linux som kjører fra bunnen av, altså PS3 OS`et kjører ikke i bakgrunnen. (såvidt jeg hvet)

Det må settes av egen plass til Linux, egen partisjon.

NIrD: Windows XP kan ikke kjøres direkte av systemet, da PS3 ikke er x86 kompatible, men om du installere Linux, kan man kjøre Windows via en Virtual maskin. (For eks. VmWare) dette er dog som du påpeker, veldig tregt.

Regner med at man vil kunne kjøre MacOS i framtiden pga. PowerPC arkitekturen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Playstation 3

Oppdatering: Lanseringdatoen er utsatt for Europa og  vil ikke bli lansert før mars.

Mulig jeg er i overkant pirkete, men er det ikke slik at det er maskinen som lanseres i mars - og ikke lanseringsdatoen?

K

7392818[/snapback]

how how how... da henger sony etter ca 10.mill konsoller fra MS.

det er ikke bra for dem..

Lenke til kommentar
Playstation 3

Oppdatering: Lanseringdatoen er utsatt for Europa og  vil ikke bli lansert før mars.

Mulig jeg er i overkant pirkete, men er det ikke slik at det er maskinen som lanseres i mars - og ikke lanseringsdatoen?

K

7392818[/snapback]

7393706[/snapback]

I mars har sikkert sony fått ut mellom 2 og 4 millioner konsoller vil jeg tro. Så at microsoft har solgt 12-14 millioner konsoller til da tror jeg ikke særlig på. Men alt er mulig.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Playstation 3

K

7392818[/snapback]

7393706[/snapback]

Det betyr ikke at de vil bli liggende bak MS. PS2 solgte ca. fire ganger så mye som Xbox.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...