Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Tenk dere en PS3 med Linux og

, som attpåtil fungerer som HTPC :D Best av alt: OpenSource applikasjoner, som alle kan benytte og forbedre.. Gratis er det også! Sammen med kvalitetsspill har jeg STOR tro på at PS3 vil trone konsoll-markedet atter engang!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. da var endelig Playstation 3 lansert i USA :)

Det er meldt om en del ran å diverse ting...

Men som sagt, det er snakk om USA da :p

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147606

"PS3-lanseringen i USA har allerede fått flere ekstreme følger. Det meldes nå om væpnet ran, slåsskamper og forsøk på å snike i køen av en tidligere visepresident-kandidat."

Sykt...

Nederst i artikkelen "En forhåndsbestilt PS3-maskin ble dessuten i går solgt for svimlende 200.000 kroner på auksjonsnettstedet eBay.".

Må si det var noen som tjente godt på detta :p

Lenke til kommentar

Det høres helt vanvittig ut, jeg kjøper meg en PS3 når de har en i butikken, om jeg ikke bruker en kontakt og spør om å få en derfra, men jeg er redd for at de forsvinner noen tusenlapper når den ankommer her i norge, er det et sjangs for påskefeire for å spille Ps3 fra jobben? :hmm: hehe...

Lenke til kommentar
Yes! ps3 er ute i USA og det store øyeblikket jeg har ventet på har endelig kommet! Sjekk herligheten her ! :D

- hsds

7308275[/snapback]

Den tålte overraskende mye må jeg si, ble nesten litt imponert her jeg sitter. Virket ikke som om at det var så veldig mange folk som fikk med seg begivenheten akkurat, så litt tomt ut i køen utrolig nok.

Lenke til kommentar

Ja de tåler endel, er mye metallforsterkning inne i de konsollene virker det som.. Se bare på den 360''en som ble overkjørt og funker fremdeles hehe.. Men det er jo bare bra det er konsoller tåler litt i tilfelle du skulle bli litt sur osv en gang iblant..

- hsds

Lenke til kommentar
er det noen som vet hvor mange PS 3 maskiner som blir gitt ut i Europa i mars?

7309372[/snapback]

Så mange som mogleg vil eg tru. Det er nok litt for tidleg å gå ut med nokon konkrete tal. Om Sony får orden på produksjonen, vil eg tru at vi kan få ein god del. Men det kan sikkert lønne seg å forhåndsbestille om du ikkje alt har gjort dette.

Lenke til kommentar
Kommer multitap'en som fungerer med ps2 til å funke på ps3?

7318629[/snapback]

Nei, men det trenger man da strengt ikke siden man kan være 7 kontrollere trådløst. Samtidig.

Med mindra man bruker adapter så vil nok ikke PS2 kontrollere fynke på PS3.

7318739[/snapback]

ble ikke det nedgradert til 4?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...