Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) det blir ikke med en component, hdmi eller dvi kabel i pakken til ps3.. dette må køpes utenom. bare Composite følger med Endret 11. november 2006 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden.) Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Man kan forresten bytte ut harddisken i PS3, med hvilke helst 2,5' SATA harddisk, uten at dette går utover garanti'en. Men pass på å sjekke prisene før du kjøper harddisk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Playstation 3 ble utsolgt første dagen Tusenvis sto i kø for å sikre seg den splitter nye Playstation 3 da den etter flere utsettelser ble lagt ut for salg i dag. Kanskje en smule ekstremt? - Jeg har ventet på denne dagen så lenge. Jeg skal spille på den hele helgen. Det blir ingen tid til måltider, sier Tomoaki Nakamura (41). Jeg kan ikke annet enn å glede meg: - Bildekvaliteten er så super at du nesten tror det er en ekte film, sier spiller Hisafumi Funato etter å ha prøvd den nye konsollen. Først på fredag blir den lagt ut for salg i USA mens vi her i Norge må vente helt til den lanseres i Europa i mars Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Leste det på VG jeg også, tror du de var en smule uheldig med valg av bilde forresten? Men ja, tror det var litt sterkt "Ingen tid til måltider". Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvordan er det med lansering i kina ? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Det ble lansert i går i kina, trodde du fikk med deg dette? EDIT: jeg tenkte jo selvfølgelig på japan når jeg skrev dette Endret 12. november 2006 av Aalton Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har du nokon kjelder på at den kom ut i Kina i går? Trudde det bare var Japan som fekk den i går. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg som blandet landene her, beklager men blandet jeg virkelig landene? Jeg har googlet litt på det og funnet ut at det er østen og USA som får glede av konsollen først.. hmm: EDIT: Alle PS3-maskiner over hele verden vil ha HDMI, sier Harrison. Dette er nyheter jeg liker å lese Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det er vel ingen konsoller som er lansert i kina grunnet den omfattende piratvirksomheten i landet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg som blandet landene her, beklager men blandet jeg virkelig landene? Jeg har googlet litt på det og funnet ut at det er østen og USA som får glede av konsollen først.. Alle landa i austen får ikkje PS3 samstundes. Det kan gå lang tid frå eit produkt kjem ut i Japan, til det er ute i alle dei andre landa. Har ikkje sett nokon utgjevingsdato for PS3 i Kina, men eg vil tru at dei ikkje får den med det første. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg som blandet landene her, beklager men blandet jeg virkelig landene? Jeg har googlet litt på det og funnet ut at det er østen og USA som får glede av konsollen først.. Alle landa i austen får ikkje PS3 samstundes. Det kan gå lang tid frå eit produkt kjem ut i Japan, til det er ute i alle dei andre landa. Har ikkje sett nokon utgjevingsdato for PS3 i Kina, men eg vil tru at dei ikkje får den med det første. 7268681[/snapback] Slik jeg ser det der jeg har kikket så er det ingen offetnlig utgivelses dato i kina, jeg tipper vi i norge får en smakebit av denne før kina får det, det eneste landet i asia som får konsollen dette året er Japan Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hong Kong og Taiwan får og PS3 i år (den 17. november). Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hong Kong og Taiwan får og PS3 i år (den 17. november). 7268737[/snapback] Hva er kilden din? jeg klarte ikke å finne noe konkret på dette, så vil gjerne lese dette selv Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det står blant anna her: http://asia.playstation.com/hk/ps3/chi/ps3.htm og http://asia.playstation.com/tw/ps3/ps3.htm Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 PLAYSTATION®3 HDD 60GBLAUNCHES ON NOVEMBER 17, 2006 IN HONG KONG Recommended Retail Price of HK$3,780 PLAYSTATION®3 HDD 20GBWill Become Available in Hong Kong in December 2006 Recommended Retail Price of HK$3,180 Kan vel legge til at det bare er 60gb versjonen som blir tilgjengelig i november Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 PS3 launch list (13): * Call of Duty 3 * Genji 2: Days of the Blade * Madden NFL 2007 * Marvel Ultimate Alliance * Mobile Suit Gundam: Crossfire * NBA ‘07 * NBA 2k7 * NHL 2k7 * Resistance: Fall of Man * Ridge Racer 7 * Tiger Woods PGA Tour 07 * Tony Hawk’s Project 8 * Untold Legends: Dark Kingdom PS3 2006 titles (6): * Need for Speed: Carbon is delayed until November 20. * Fight Night Round 3 is delayed until December 12. * Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas is delayed until December 19. * Blazing Angels: Squadrons of WW II is delayed until December. * Full Auto 2: Battlelines is delayed until early December. * Sonic the Hedgehog is delayed until Holiday 2006. Further delayed PS3 titles (2): * F.E.A.R. is delayed until February 6, 2007. * Elder Scrolls IV: Oblivion is delayed to Q1 2007. Previously delayed PS3 titles (6): * Fatal Inertia was delayed to February, 2007. * Heavenly Sword was delayed to March, 2007. * John Woo Presents Stranglehold was delayed to March, 2007. * Lair was delayed to March, 2007. * MotorStorm was delayed to March, 2007. * WarHawk was delayed to Q1 2007. PS3 cancellation (1): * NBA Live 07 to concentrate on NBA Street: Homecourt for early 2007. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Vel de listene med spill betyr jo fint lite for oss i europa. siden de spillene var utsatt til, nettopp mars. Så den lista der er nok en mer komplett liste av hva vi kan vente oss ved launch. heavenly sword ser bra ut Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg gleder meg sinsykt til Cal of duty 3 blir sluppet, nr. 2 var jo helt vanvittig rå, så dene kommer til å bli en nytelse å spille på en PS3 når denen ankommer stuen i mars 2007 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ser virkelig ut til at vi her i Europa får ein betydelig bedre håndfull med titler ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg