Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

litt info...

The Playstation 3 is going to need 380 Watts of power in order to function.

that's 8 times the power consumption of the Playstation 2 and 2 x the power consumption of the Xbox 360...

og (men dette skjedde sikkert med 360 også)

Got to play that buggy racing game, nice gfx and solid contols, a fps set in london and the one with the flying dragon, which after playing it for a minute decided to crash on me! The on/off button would not respond so we had to pull the power plug completly!

Lenke til kommentar

Så den siste On The Spot videoen fra gamespot.com at de hadde fått tak i og de testet ut Ridge Racer 7.ser ikke så værst ut.de testet også ut gears of war på 360..det spiller ser så rått ut...Også testet de Wii og spillet Monkey ball..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Folka på ps3.blogg.no har også testet Ridge Racer 7, http://ps3.blogg.no/051106195342_vi_spiller_ps3.html

Må si jeg synes det så rimelig pent ut, kanskje litt for pent..? Ikke misforstå; jeg liker skarpe pixels like mye som nestemann, men av og til er det stilig med litt depth-of-field og slikt. Har ikke spilt Ridge Racer på PS2 noen gang, men PSP-versjonen er i alle fall litt for "glatt" for min smak, liker det litt skittent jeg. :)

Lenke til kommentar
vil ps3 funke på gamle tver?? har ikke skjønt det med 500 p og oppover

7231700[/snapback]

Joda, PS3 fungerer på alle tv'er. Men hvis man har et fjernsyn som er merket HD-Ready vil man få et mye bedre bilde. Vanlig fjernsyn er vel 576p/i hvis ikke jeg husker helt feil, det vil si en oppløsning på 768*576 linjer. HD-TV er 720p (1280*720 linjer) og 1080i/p (1920*1080 linjer).

i betyr interlaced, flettede signaler, hvor halvparten av bildet vises av gangen.

p betyr progressivt signal, altså at hele bildet vises samtidig.

Alt i alt vil PS3 fungere helt fint på et gammelt (576p) tv, men bildet vil bli ganske mye bedre med et HD-TV. Håper dette hjalp litt, vanskelig å ikke bli for teknisk når det gjelder slike ting. :)

Lenke til kommentar
fight night paa ps3 5 hakk bedre grafikk en 360 versjon! :)  :dribble:  :thumbup:  :w00t:  :yes:

7225639[/snapback]

Er vel ikke akkurat 5 hakk bedre, her er et bilde fra 360 utgaven:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
930863_20060210_screen008.jpg

Og uansett så er det vel ganske etablert nå at PS3 ikke er noe betydelig kraftigere enn 360, og nesten alle utviklere som har kommentert saken er enige om at de begge har sterke og svake sider, men til slutt er de nesten like.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...