Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Harrison also said that the company plans to eventually have the entire PS1 back catalogue available to download/purchase from the PlayStation Store (excluding titles that can't be released because of legal issues such as expired licenses). One of the real bonuses will be getting to play games which are now almost impossible to get hold off - Harrison mentioned games such as Motor Toon Grand Prix and quirky rhythm game Vib Ribbon.

Vib Ribbon :love:

 

Syns jeg bare hører bedre og bedre nyheter om PS3 :)

Lenke til kommentar
Er dette lureri av høyeste grad, eller synes du det er helt okey?

 

Det første, om dette er tilfellet er det en kvalm måte og markedsføre på. Hadde jeg ikke allerede bestemt meg at jeg skal ha PS3 kunne det ha vært utslagsgivende i retning av en Xbox over PS3. Har det ikke akkurat vært en Coca-Cola kampanje med overveiende negativ respons? Er Nordisk Film virkelig så dumme? :no:

 

Jeg har fått 'n ! Jeg har fått 'n !!

 

Nå skal jeg rett hjem og KOSE MEG !   :dribble:

 

 

 

7085276[/snapback]

E I D

 

På tide å banne denne brukeren kanskje? : )))

7123334[/snapback]

Kast han på huet og ræva ut.. :mad:

Lenke til kommentar

hvor mange logitech kontrollere vil bli solgt for at folk skal kunne nyte rumble kontra det det koster og implementere rumble i kontrollene..

 

dei aller fleste vil bruke kontrollen som følger med ps3, så eg tror ikkje vi vil få noe rumble uansett hvilke kontroller vi bruker..

 

det blir for masse strev for utviklerene når dei veit att det ikkje blir mange prosenta av brukerne som får nytte av det alikevel..

Lenke til kommentar
Det første, om dette er tilfellet er det en kvalm måte og markedsføre på. Hadde jeg ikke allerede bestemt meg at jeg skal ha PS3 kunne det ha vært utslagsgivende i retning av en Xbox over PS3. Har det ikke akkurat vært en Coca-Cola kampanje med overveiende negativ respons? Er Nordisk Film virkelig så dumme? :no:

 

Helt enig, dette er en forkastelig måte å reklamere produktet sitt på. En ting er å legge ut bilder på et forum, men hvorfor late som man er noen andre?

Lenke til kommentar

Kanskje det har kommet opp før, men ...

 

Hvorfor du ikke skal importere din egen PS3:

- Den er ikke CE-merket, altså skjer det noe gærent må du levere den i butikken den er kjøpt i, i USA eller Asia!

- BlueRay har sone, altså den støtter kun Blueray-filmer fra verdensdelen den er kjøpt i, ikke Sone 2 som vi har i Norge.

- For å registrere seg og kjøpe ekstrating på Sony's live-system krever det amerikansk adresse og kredittkort når den er kjøpt i USA.

- PS(1) og PS2 er ikke sonefritt, altså får du ikke spilt norske PS(1) og PS2 spill på din PS3 fra USA eller Asia.

 

Det jeg kommer på i farten. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...