Knebel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Spillene som ferdigstilles frem mot lanseringsdagen kan man finne her: http://ps3.qj.net/PS3-launch-titles-and-da...pg/49/aid/68684 Som alltid, ta det med en klype salt, men det begynner vel å bli mer eller mindre spikret. Uansett -mye flotte greier i den lineup'en spør du meg Vi ser da vel og merke ikke så mye til disse før ut i mars da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Den lista der var jo dominert av multiplatform spill så det ljomet etter. (og mange av dem kan man få lenge før mars om man virkelig vil spille dem ) Endret 8. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Innlegg rundt den gamle debatten om PS3 sin utsettelse i Europa er fjerna. Dette er ein informasjonstråd, debatten får dykk ta ein annan plass. Akkurat dette emnet har vi diskutert nok, så det treng dykk ikkje opprette nye tråder om. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Den lista der var jo dominert av multiplatform spill så det ljomet etter. (og mange av dem kan man få lenge før mars om man virkelig vil spille dem ) 7026272[/snapback] ja den lista der imponerte meg ikkje..som mala sier..masse multiplatform.. greit 360 hadde ingen bra launch lineup, men nå har jo ps3 blitt utsatt 3 ganger. skulle bare mangle att flere spill er klare.. kun resistance som hadde frista egentlig.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Den lista der var jo dominert av multiplatform spill så det ljomet etter. (og mange av dem kan man få lenge før mars om man virkelig vil spille dem ) 7026272[/snapback] Det er da en del av de. Om det er konsollselgere dette er da en annen sak; * Untold Legends: Dark Kingdom- Sony Online Entertainment PS3 Only Confirmed * Full Auto 2: Battlelines - SEGA PS3 Only Confirmed * Mobile Suit Gundam: Crossfire - Bandai PS3 Only Confirmed * Untold Legends: Dark Kingdom- Sony Online Entertainment PS3 Only Confirmed * Ridge Racer 7 - Namco Bandai Group PS3 Only Confirmed * Resistance: Fall of Man - Sony Online Entertainment PS3 Only Confirmed * Genji: Days of the Blade - Sony Online Entertainment PS3 Only Confirmed * flOw (PS3 Hub Download)- Unknown PS3 Only Confirmed 8 av 22 er eksklusive. Er det dominerende da Finnes en exclusive liste her! Såklart er det en del av spilla der man kan allerede spille i dag, men jeg ser ikke poenget ditt Mala. For de som har en 360 og disse spillene fra før, ok. -Ser poenget. Men det er da ikke disse i første omgang PS3 appellerer til. Er det vel? EDIT: Hadde listet feil på denne lista mi slik at to titler var listet to ganger.. Derav en del kommunikasjon under.. Endret 9. oktober 2006 av Fhj Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Teller 8 jeg..................flOw er vel bare et lite arcade spill også * Untold Legends: Dark Kingdom- Sony Online Entertainment PS3 Only Confirmed * Full Auto 2: Battlelines - SEGA PS3 Only Confirmed * Mobile Suit Gundam: Crossfire - Bandai PS3 Only Confirmed * Untold Legends: Dark Kingdom- Sony Online Entertainment PS3 Only Confirmed * Full Auto 2: Battlelines - SEGA PS3 Only Confirmed * Mobile Suit Gundam: Crossfire - Bandai PS3 Only Confirmed * Ridge Racer 7 - Namco Bandai Group PS3 Only Confirmed * Resistance: Fall of Man - Sony Online Entertainment PS3 Only Confirmed * Genji: Days of the Blade - Sony Online Entertainment PS3 Only Confirmed * flOw (PS3 Hub Download)- Unknown PS3 Only Confirmed Endret 8. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Teller 8 jeg..................flOw er vel bare et lite arcade spill også * Full Auto 2: Battlelines - SEGA PS3 Only Confirmed * Mobile Suit Gundam: Crossfire - Bandai PS3 Only Confirmed Full Auto 2; Holder det med to kilder eller trenger du fler? 1:http://www.joystiq.com/2006/05/02/sega-ann...ve-full-auto-2/ 2:http://ps3.qj.net/Full-Auto-2-Battlelines-...pg/49/aid/67250 Mobile Suit Gundam; Den står som exclusive i den lista jeg linket, men det er ingen link derfra som støtter påstanden. Jeg har sett igjennom en del artikler om spillet, og det omtales som det kun er laget og planlagt for release for PS3. Finnes en lite utgave ved annet navn som skal gis ut til PSP da, men det er ikke samme spillet. Intensjonen min var ikke å pirke i dette, men værsågod om det gir noen glede. Om det er 5 eller 15 eksklusive er knekkende likegyldig. Intensjonen var å nyansere bildet som ble gitt om at release lista var dominert av multiplatformtitler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Tenkte da meir på folk som ser litt på muligheten for å spille visse spill,og det kan jo gjøres vesentlig billigere på ein annen konsoll,men her kommer jo eksklusivene inn for de som er ute detter de eller begge deler. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hint : Mobile Suit Gundam og Full Auto 2 ganger på listen Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hint : Mobile Suit Gundam og Full Auto 2 ganger på listen 7029523[/snapback] Ups.. Sånn kan det gå.. :!: Får editere litt da.. Av og til ser man ikke skogen for bare trær.. Endret 8. oktober 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vi kan jo glede oss over at vi får litt flere spill i europa med tanke på at vi får de spillene som komer ut iløpet av de månedene. Men jeg ser frem til et spill. Ridge Racer 7. Resistance ser også bra ut så blir nok kanskje det og RR7 på lanseringen. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 motorstorm og formula one... sier ikke mer.. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ser at MagnusW har fått oppdatert posten nå. Med ny lanseringsdato. Vi får håpe det kommer ut mer informasjon som han kan legge ut:) Gleder meg sinnsykt til PS3:D Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 versjon 5 - slated mid november. http://www.terrasoftsolutions.com/products.../delivery.shtml Lenke til kommentar
PS3Kongen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 *** Innlegg hvor bruker lyver om at han har fått PlayStation 3, med bilder som beviser at han ikke befinner seg hjemme - men i kontorene til Nordisk Film Interactive, er fjernet. Bruker er også utestengt permanent. *** Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 WTF..!! no skal du få forklare nærmere.. eg og kan legge inn masse bilder av ps3 og si eg har fått meg en.. mer bilder..!! Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kødder man no eller? 7085349[/snapback] Skulle tro det ja. Han hadde nok heller ikke fått kost seg så mye, i og med at ingen spill er gitt ut enda heller, hehe. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hehe legger han ut nytt bilde i morgen med dagens dagbladet ved siden av, så får vi vel tro han (er det ikke det alle kidnappere gjør ) Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 versjon 5 - slated mid november. http://www.terrasoftsolutions.com/products.../delivery.shtml 7084646[/snapback] Det er desverre ikke verifisert at det er denne versjonen som kommer med PS3, selv om den støtter hardwaren. Men det er da lov å håpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg