Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk kjem til å ville ha den no som den kjem med HDMI og! Nyhendene i dag har vore utelukkande positive. :D

6917115[/snapback]

Er det ikke bare 60GB versjonen som kommer hit da? Den er finest etter min mening, med utseende er ikke alt da. :tease:

jeg har fortsatt lyst på PS3 jeg, til tross for utsettelsen. Da kan jeg konse på Wii istedet og lade opp til PS3 til våren. Kanskje skaffe meg mer penger også. *Ønskersegpengertiljul* :love:

Lenke til kommentar

Eg har aldri vore sikrare eg skal ha Ps3 :). Sannsynlegvis vil det bli Premium-versjonen, sidan den kjem med adapter inkludert og ein del større harddisk.

Å dæven?

Ja om det stemmer så er det jo bare til å kjøre på for svarte  Var det bare det som skilte den fra storebror? Bortsett fra mindre HDD da.

I grunn, men 20Gb-versjonen kjem utan nettverksadapter og nokre minnekort eller noko sånt. Men kva pokker, kva skal ein med minnekort når ein har harddisk :)

Lenke til kommentar

PS3 er uaktuelt selv om de har kuttet prisen med 100$

Men må innrømme etter og ha sett Ridge Racer 7 på TGS kjøre i 1080P og med 60fps så er jeg veldig hugen på en PS3..men ikke til den prisen..

Motorstorm og MGS4 har overbevist meg til å kjøpe PS3

Motorstorm ser interessant ut.men har ikke akkurat sett noe gameplay av spillet..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
ja da er det komme fram att ps3 er stille som graven..

og i tillegg på tross av seneste rykter så blir PSU innebygd i konsollen..

ingen glødende murstein ved siden av tven på ps3 brukere.. ;)

Playstation3 falls silent..!

6930194[/snapback]

Dette må jo berre vere for godt til å vere sant? Dersom PS3 er både stillegåande og kjølig, vil eg bli veldig, veldig, veldig imponert.

Kay

Lenke til kommentar
Hei.

hva mener dere med  PSU innebygd i konsollen?:p er ikke sånn som kan alt om det som er inne i maskinen;)

6945054[/snapback]

PSU er straumforsyninga. Det var ein del styr med Xbox 360 sidan den hadde PSUen utanfor maskina. Størrelsen skapte og bekymring. Varmeutvikling kan vere eit problem med å ha den inne i maskina, men eg vil tru at Sony har kontroll på dette.

Lenke til kommentar
Hva var det Ubisoft mente med at X360 kunne ha en bedre AI enn PS3? Er ikke PS3 kraftigst da? Blir bra med to konkurrenter til X360, slik at konkurransen holdes oppe.

Birger :)

6969188[/snapback]

Det er er sikkert bare idiot-snakk fra utviklenere på samme måte som alt styret rundt "z0mg teh C3ell is teh world savior of mank1ind" snakket. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...