Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Å dæven? Ja om det stemmer så er det jo bare til å kjøre på for svarte Var det bare det som skilte den fra storebror? Bortsett fra mindre HDD da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Folk kjem til å ville ha den no som den kjem med HDMI og! Nyhendene i dag har vore utelukkande positive. 6917115[/snapback] Er det ikke bare 60GB versjonen som kommer hit da? Den er finest etter min mening, med utseende er ikke alt da. jeg har fortsatt lyst på PS3 jeg, til tross for utsettelsen. Da kan jeg konse på Wii istedet og lade opp til PS3 til våren. Kanskje skaffe meg mer penger også. *Ønskersegpengertiljul* Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eg har aldri vore sikrare eg skal ha Ps3 . Sannsynlegvis vil det bli Premium-versjonen, sidan den kjem med adapter inkludert og ein del større harddisk. Å dæven? Ja om det stemmer så er det jo bare til å kjøre på for svarte Var det bare det som skilte den fra storebror? Bortsett fra mindre HDD da. I grunn, men 20Gb-versjonen kjem utan nettverksadapter og nokre minnekort eller noko sånt. Men kva pokker, kva skal ein med minnekort når ein har harddisk Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) PS3 er uaktuelt selv om de har kuttet prisen med 100$ Men må innrømme etter og ha sett Ridge Racer 7 på TGS kjøre i 1080P og med 60fps så er jeg veldig hugen på en PS3..men ikke til den prisen.. Motorstorm og MGS4 har overbevist meg til å kjøpe PS3 Motorstorm ser interessant ut.men har ikke akkurat sett noe gameplay av spillet.. Endret 24. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Motorstorm og MGS4 har overbevist meg til å kjøpe PS3. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ja da er det komme fram att ps3 er stille som graven.. og i tillegg på tross av seneste rykter så blir PSU innebygd i konsollen.. ingen glødende murstein ved siden av tven på ps3 brukere.. Playstation3 falls silent..! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ja da er det komme fram att ps3 er stille som graven.. og i tillegg på tross av seneste rykter så blir PSU innebygd i konsollen.. ingen glødende murstein ved siden av tven på ps3 brukere.. Playstation3 falls silent..! 6930194[/snapback] Dette må jo berre vere for godt til å vere sant? Dersom PS3 er både stillegåande og kjølig, vil eg bli veldig, veldig, veldig imponert. Kay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Kudos til designteamet som har stått for innsiden av PS3. Med så heftig harware og innebygget PSU i tilleg er dette ingenting annet enn meget imponerende. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tenk om de kommer med en Slim version av PS3. DET hadde vært imponerende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tenk om de kommer med en Slim version av PS3. DET hadde vært imponerende. 6931790[/snapback] Ja det kan no endå bli noen år til Eg må bare le eg når eg ser ein full size PS2 stående rundt om. Slim`en er eit herlig stykke kunst Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei. hva mener dere med PSU innebygd i konsollen? er ikke sånn som kan alt om det som er inne i maskinen;) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei. hva mener dere med PSU innebygd i konsollen? er ikke sånn som kan alt om det som er inne i maskinen;) 6945054[/snapback] PSU er straumforsyninga. Det var ein del styr med Xbox 360 sidan den hadde PSUen utanfor maskina. Størrelsen skapte og bekymring. Varmeutvikling kan vere eit problem med å ha den inne i maskina, men eg vil tru at Sony har kontroll på dette. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 PSU = strømforsyning. på noen konsoller er denne inni. På andre er den utenfor (klossen/blokken) midt på strømledningen. Det er den som omformer strømmen fra stikkkontakten til et passende nivå for konsollene. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131906 Må si at ps3 kan bli en spennende maskin, jeg skal ivertfall gå for den. Ivertfall etter en stund, men det morsomste blir å se hvordan dette potensialet påvirker spilla så kommer. Lenke til kommentar
Griever- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Nextgen final fantasy blir awesome.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 å dæven. se hva jeg fant ny MGS4 trailer den ser drit imba ut, PLUS at det er en liten overraskelse på slutten Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva var det Ubisoft mente med at X360 kunne ha en bedre AI enn PS3? Er ikke PS3 kraftigst da? Blir bra med to konkurrenter til X360, slik at konkurransen holdes oppe. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva var det Ubisoft mente med at X360 kunne ha en bedre AI enn PS3? Er ikke PS3 kraftigst da? Blir bra med to konkurrenter til X360, slik at konkurransen holdes oppe. Birger 6969188[/snapback] Det er er sikkert bare idiot-snakk fra utviklenere på samme måte som alt styret rundt "z0mg teh C3ell is teh world savior of mank1ind" snakket. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har det ikke noe med at X360 har mere mellomminne eller noe slikt da? Har sett litt snakk om det på forumet. Selv om Cell har mere krutt en PowerPC, så hadde PowerPC fordel over et eller annet. Birger Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noen som har sett "White Knight Story"? Ser sinnsykt bra ut. http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3241 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg