danand13 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) nå har jeg prøvd Damn Small Linux,SLAX. på minnebriken min på 512 mb, men jeg får det ikke til er det noe jeg må gjøre? har lasta det ned på pcen min hva skal jeg gjøre da? Endret 13. august 2006 av danand13 Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hvor er det det stopper opp? Og prøvde du de linkene som var nevnt i den andre tråden? Lenke til kommentar
danand13 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 jo, men det er sånn at jeg ikke er så god i engelsk jeg har det dere probleme så jeg er ikke så veldig flink i det, prøvde men jeg ikke til noen ting. gider noen og forklare kort ossen jeg skal gjøre det? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 jo, men det er sånn at jeg ikke er så god i engelsk jeg har det dere probleme så jeg er ikke så veldig flink i det, prøvde men jeg ikke til noen ting. gider noen og forklare kort ossen jeg skal gjøre det? 6664086[/snapback] Forklar alt (detaljert) hva du har gjort, og åssen du har gjort det. Da blir det lettere å hjelpe. Lenke til kommentar
danand13 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 tenkte å begyne fra begynelsen igjen da, har lasta det ned men da hvet jeg ikke hellt hva jeg gjør Lenke til kommentar
danand13 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 skal snart dusslulle så kan noe plis forklare kort hva jeg skal gjør? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Kva er vitsen med å lage 2 tråder om det samme temae, som begger har like dårlig emnetittel, og lite lite info om kva det er du har problem med? Edit: for ikkje å snakke om all bumpingen. Endret 13. august 2006 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg