kimman Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei. Som jeg vet så er det mange gode photoshoppere her, så da håper jeg at noen av dere kan gjøre meg et tjeneste? Faren til dama har bursdag, og hun vil gi ham et stilig kort. Det skal stå: BEDRE ENN GULL, ER Å BLI 50 ÅR!PÅ DEN STORE DAGEN ER DU I USA - DERFOR SKAL GAVEN VÆRE I USA DU KAN REISE TIL COLORADO, MICHIGAN ELLER NEW YORK OG SE EN AV DISSE KAMPENE: I COLORADO 26 JANUAR - AVALANCHE MOT COYOTES I NEW YORK 27 JANUAR -- RANGERS MOT SABRES I MICHIGAN 28 JANUAR - RED WINGS MOT AVALANCHE I COLORADO 5 FEBRUAR - AVALANCHE MOT OILERS I NEW YORK 5 FEBRUAR - RANGERS MOT RED WINGS VELG OG VRAK - VI ORDNER MED FLY OG NHL-BILLETTEN Og gjerne med disse bildene med på kortet: Og bildet av hovedpersonen, men klipp bort hu dama. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 når er den bursdagen 6666185[/snapback] Bursdagen er 27 januar, men vi skal gi kortet i neste uke... Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 har prøvd å ta bort dammen men bilde blir ikke bra. klippet heller ut aniktet av din pappa og rettet opp aniket, syns det ble bedre. hva syns du? Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 hold deg her på forumet i kveld. kan trenge godgjenning fra deg Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 er du fornøyd med den enne siden. jeg gjør ingen ting før jeg har fått svar fra deg sender bare ned en kop. fill. orinalen er større. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 SEND MEG EN PM MED DIN PAPPAS NAVN Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 La du merke til at kimman i det fyrste innlegget la med all teksten som skulle stå på kortet? Kan vere ein god idé å starte med den... Lenke til kommentar
kimman Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Først vil jeg beklage for at jeg ikke har vært tilstede her, men nu skal jeg være her. Tusen takk for innsatsen. er du fornøyd med den enne siden. jeg gjør ingen ting før jeg har fått svar fra degsender bare ned en kop. fill. orinalen er større. 6667076[/snapback] Utklipt av ansiktet var bra! Fin den jo.. SEND MEG EN PM MED DIN PAPPAS NAVN 6667717[/snapback] Trenger ikke å ta med navnet i kortet. La du merke til at kimman i det fyrste innlegget la med all teksten som skulle stå på kortet? Kan vere ein god idé å starte med den... 6667938[/snapback] Ja det har du rett i, jeg ønsker å ta med de tekstene jeg skrev i den første post. Og alle de bildene jeg la inn. Takk Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) DET DU SER ER BARE FRONT SIDEN. DRIVER Å JOBBER MED BAKSIDEN TENKTE Å LAGE EN GULLMEDAL MED PAPPAS FORNAVN PÅ. SER DERE IKKE AT JEG SKREV DEN ENE SIDEN. SKAL DET VÆRE PLASS TIL Å SKRIVE HVEM GAVEN ER FRA. LURER PÅ OM DEN SKAL VÆRE SVART ELLER HVIT. FIN AT DU LIKTE FRONTEN Endret 13. august 2006 av la7tma Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 her kommer baksiden men jeg mangler noe i høyre hjørne. men forsat er dette bare utkast si om du vil ha det så sender jeg større filler Lenke til kommentar
kimman Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 her kommer baksiden men jeg mangler noe i høyre hjørne.men forsat er dette bare utkast si om du vil ha det så sender jeg større filler 6668883[/snapback] ja ser jo bra ut...men kan du bytte ut NY Islanders på forsiden til Avalanche for det er favorittlaget hans.. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 ok. men har du noe som kan være i høyre hjørne Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 fiklet litt i natt å fant ut at denne er bedre Lenke til kommentar
kimman Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 fiklet litt i natt å fant ut at denne er bedre 6670947[/snapback] ja denne ble jo mye bedre..tusen takk skal du ha:) Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 jeg får desverre ikke lastet opp. tiff fillen. viss jeg får en e-post aresse å sende den til er det mye bedre en den jpg som er her Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Jeg ville kanskje skrevet "Gratulerer" kontra "Gratulere"og "Michigan" kontra "Michian", men det er bare meg Jeg ville også ha midtstilt skriften, personlig synes jeg det ser bedre ut. Kanskje også roe litt ned på "stroke" rundt skriften, det blir penere og mer lesbart. Jeg ville kanskje også valgt en lysere bakgrunn, kanskje hvit, slik at logoene og bildene blender bedre inn i bildet. Det er også litt slurv i bildet av "gamla gubben", litt spill rundt hodet som lett kan tas vekk. Ellers var dette en kul idé. Endret 14. august 2006 av hallvis Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Da måtte jeg prøve meg jeg også. Om noen av disse faller i smak så si ifra. Har de i en MYE bedre oppløsning du kan få. Håper du liker Lenke til kommentar
kimman Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Da måtte jeg prøve meg jeg også. Om noen av disse faller i smak så si ifra. Har de i en MYE bedre oppløsning du kan få. Håper du liker Oh, de var jo ganske bra! Nice work! Men har allerede fått en annen til å lage det og så da er saken ferdig. Men takker så mye for at dere gadd å prøve Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 lol. her var det mange ider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå