AlecTBM Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg får ikke ftp til å funke på pc'n min, Har snakka med el-kjøp (der jeg kjøpte pc'n) og de har aldri hørt om problemet før. Det eneste jeg fikk tilbud om var å sende den på verksted til 600 kr timen. Denne pc'n er en bærbar Toshiba og den var nylig inne hos toshiba i 1,5 måned på grunn av at ladeledninga har tatt fyr 3 ganger. Jeg finner ingen ting om dette i manualer som følger med og jeg får ikke kontakt med toshiba. Noen som har/har hatt det samme problemet? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sikker på at det ligger i PC'en og ikke nettverket/programvare? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei, Hva er det du ikke får til å fungere? Laste ned med ftp-protokollen eller sette opp en ftp-server? Og - hvilket program er det du har problemer med? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) tja, vet ikke. problemet har vært der så lenge jeg kan huske. Kan ikke koble meg til andre maskiner heller og andre maskiner kan ikke koble til meg. Og jeg finner ikke noe om problemet hos windows. Men kan det ha seg at dt ligger i bios eller noe? EDIT: hsiverts: Jeg får ikke koblet meg til en ftp server. Kommer meg på andre plasser men ikke på selve nettet. Har en localhost der jeg for kobla meg inn, men den ligger jo på maskina da. Endret 12. august 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg gjentar... Sikker på at det ikke ligger i nettverk/brannmur eller programvare? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg har aldri kunnet koble meg til ftp så lenge jeg har prøvd. Og jeg vet ikke hva som er årsaken. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Prøv å åpne porter for FTP i router/modem. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 hmm finner ikke fram der. Jeg har også prøvd å koble meg til en annen maskin igjennom en kryssa kabel. Funka ikke det heller Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Jeg trur jeg fant fram men det funker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå