XyruZ Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Er det mulig og konfigurere portene i firewallen i winxp pro ? Lenke til kommentar
steinih Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Nei den er ikke konfigurerbar! /steinih :smile: Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Så visst er det mulig å konfigurere portene i WinXP brannmuren! (Tatt i forbehold at det du mener med å "konfigurere" portene er å bestemme hvilke av dem som skal være åpne og ikke). Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Ganjaman skrev (2002-10-22 19:49):Så visst er det mulig å konfigurere portene i WinXP brannmuren! (Tatt i forbehold at det du mener med å "konfigurere" portene er å bestemme hvilke av dem som skal være åpne og ikke). Det har ikke noe med firewallen å gjøre da. Firewallen har to innstillinger; av og på Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Det er det jeg mener ja :smile: Hvordan gjøres dette ? Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 19:49, skrev Ganjaman:Så visst er det mulig å konfigurere portene i WinXP brannmuren! (Tatt i forbehold at det du mener med å "konfigurere" portene er å bestemme hvilke av dem som skal være åpne og ikke). Kan du være så grei og fortelle meg hvordan man gjør det også ? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg gikk inn på no TCP/IP instillinger engang, og der stod det noe om sperring av porter. Men dette har ikke med tilkoblingen, heller med nettverkskortet, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå