AlecTBM Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg får ikke ftp til å funke på pc'n min, Har snakka med el-kjøp (der jeg kjøpte pc'n) og de har aldri hørt om problemet før. Det eneste jeg fikk tilbud om var å sende den på verksted til 600 kr timen. Denne pc'n er en bærbar Toshiba og den var nylig inne hos toshiba i 1,5 måned på grunn av at ladeledninga har tatt fyr 3 ganger. Jeg finner ingen ting om dette i manualer som følger med og jeg får ikke kontakt med toshiba. Noen som har/har hatt det samme problemet? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Vel, hva er det som ikke funker? At FTP ikke funker sier meg ikke mye. Får du ikke koblet til FTP-servere? Får du ikke en FTP-server opp å gå? Hva skjer når du prøver, feilmelding? Forøvrig er denne feilpostet. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Moderator: Steng denne posten. Har laga en ny der den hører hjemme: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=238&t=615910&st=0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Tråd stenges etter trådstarters ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg