alex86 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Heisann! I går fikk jeg hjem mitt nye Panasonic SCHT990 hjemmekino anlegg, jeg koblet ivrig sammen og skulle høre på.... Det var ikke så morsomt i det hele tatt Så nå har jeg bestemt meg for å legge i noen lapper ekstra å heller kjøpe det jeg trenger hver for seg. Målet er vel å ende opp med en dvd spiller, reciever, front og bak høytalere, center, og en sub hvis det trengs. Da jeg ikke har penger til å kjøpe alt på en gang, må jeg begynne i det små med fronthøytalere og en receiever? Jeg har disponibelt max 8000 for å kjøpe en reciever+fronthøytalere. Grunnen til at jeg skriver inn på dette formuet er rett å slett fordi jeg ikke har peiling i det hele tatt. Men har lest litt på nettet å lært meg litt i allefall. Har sett på harman-kardon recievere, men aner hvilken av dem jeg bør velge. Har også sett litt på proson høytalere, virker som man får mye for pengene dær. Proson Stratego 210 Med disse slipper jeg kanskje sub? Jeg setter stor pris på alle gode råd å forslag Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Heisann! I går fikk jeg hjem mitt nye Panasonic SCHT990 hjemmekino anlegg, jeg koblet ivrig sammen og skulle høre på.... Det var ikke så morsomt i det hele tatt Så nå har jeg bestemt meg for å legge i noen lapper ekstra å heller kjøpe det jeg trenger hver for seg. Målet er vel å ende opp med en dvd spiller, reciever, front og bak høytalere, center, og en sub hvis det trengs. Da jeg ikke har penger til å kjøpe alt på en gang, må jeg begynne i det små med fronthøytalere og en receiever? Jeg har disponibelt max 8000 for å kjøpe en reciever+fronthøytalere. Grunnen til at jeg skriver inn på dette formuet er rett å slett fordi jeg ikke har peiling i det hele tatt. Men har lest litt på nettet å lært meg litt i allefall. Har sett på harman-kardon recievere, men aner hvilken av dem jeg bør velge. Har også sett litt på proson høytalere, virker som man får mye for pengene dær. Proson Stratego 210 Med disse slipper jeg kanskje sub? Jeg setter stor pris på alle gode råd å forslag 6663564[/snapback] Se her...Du sparer over 8000,- på den pakken, se litt ned på siden hva den inneholder Lenke til kommentar
alex86 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Se her...Du sparer over 8000,- på den pakken, se litt ned på siden hva den inneholder 6663582[/snapback] Problemet er at lyden i di anleggene rett og slett blir for pinglete. TV/prosjektor kommer i siste rekke. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Her får du masse lyd for pengene. Lenke til kommentar
alex86 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Her får du masse lyd for pengene. 6663887[/snapback] Det var desverre solgt Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 her har du et par høyttallere som gir veldig mye for penga. Ser at de må hentes så vet ikke om du bor i nærheten, hvis ikke kan det jo hende du klarer å forhandle litt med selger og få han til å sende de likevel. og her har du en billig dvd og reciever pakke. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...480&pos=5&tot=6 Kanon til film og spesielt elektronisk musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå