tek73 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Når jeg slår av windows 2000 går det en halvtime så starter den opp igjen av seg selv. Er det noen som vet hvordan jeg skal få slutt på uvesenet. Takker for all hjelpråd Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Sjekk om du har noen merkelige "timer"-innstillinger i Bios. Lenke til kommentar
simmy Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Dra ut strømledningen. Så setter du den inn igjen når du vil ha på pc`en. :smile: Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Gå inn i bios å slå av (disable) "Wake On Lan" og "Wake On Modem". Dette er funksjoner som skal gjøre det mulig å slå på pc'en gjennom nettverk og med telefonen. Selv om du ikke har noe av dette i virkeligheten (nettverk eller modem) så kan pc'en ha en liten feil som gjør at den slår seg på av seg selv. EDIT: Når jeg tenker meg litt om så finnes det flere "Wake On ...." funksjoner i bios. Blant annet keyboard. Har hørt om noen som hadde problemer med at katten slo på pc'en ved å gå på tastaturet. Slå av alle "Wake On ....." å se om problemet fortsatt er tilstede. [ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-10-22 20:01 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå