2rZ Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei, skal begynne å studere til høsten og trenger en ny laptop. Det er sykt mye å velge mellom og jeg følger ikke så godt med... Så skulle gjerne hatt litt hjelp til å finne en laptop: - Lav vekt (rundt 2 kg og mindre) - Helst 14" skjerm.. - God batterikapasitet - Kraftig prossor - Min 1 gb minne - Maks pris 15k Lenke til kommentar
Mats468 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei, Har et forslag her fra Fujitsu Siemens (12.1" håper det går bra). eller denne fra Asus (14"). (Den har også et ok grafikkort som du kan evt spille på). Mvh Mats Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei! Muligens denne om den ikke er for tung: Acer Aspire 5561WXMi/CenDuo/ATIX1600 9990 kr. Jeg har ikke testet den, men den ser bra ut. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hva mener du med at du skal ha en "potabel" bærbar maskin? (vet ikke hva potabel betyr) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå