Straffa Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) For dere som gleder dere å surfe på DS, sjekk ut denne filmen. Skal bli deilig å ligge på senga og surfe på gamer.no med DS Så enkelt det ser ut med bruk av pennen Selv om nettleseren er på japansk så viser han oss hva man kan gjøre. Se spesielt på Nintendo DS Browser Follow Up Review der han viser litt hvordan selve nettleseren virker og hva slags finesser den har. Dette blir rått! Endret 12. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 sikkert praktisk for noen, men jeg har en laptop og jeg gidder ikke betale for en browser til DS når jeg likesågodt kan bruke laptopen.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 sikkert praktisk for noen, men jeg har en laptop og jeg gidder ikke betale for en browser til DS når jeg likesågodt kan bruke laptopen.. 6663631[/snapback] Joda har du en liten laptop er det like greit. Men jeg synes det er en flott alternativ til alle som ikke har en laptop. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Koster browseren penger? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja, dessverre, men til gjengjeld er den produser av opera, og ser ut til å være av meget god kvalitet Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 250kr eller noe i den dur koster den. Du vil sikkert agrumentere for at dette er svindyrt osv, men i dag er jo ikke 250kr så mye, dessuten må jo utviklerne tjene litt penger på sine produkter også Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 250kr eller noe i den dur koster den. Du vil sikkert agrumentere for at dette er svindyrt osv, men i dag er jo ikke 250kr så mye, dessuten må jo utviklerne tjene litt penger på sine produkter også 6666546[/snapback] Så koster vel det noe å lage disse flash brikkene Synes 250 ikke er noe sum for at man kan bruke DS til å surfe med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Billigere enn et vanlig spill, og større gjen"spillings"verdi, så syns absolutt det er verdt de kronene Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 For de som har PDA med wlan, lønner det seg nok dårlig, men dersom du har lyst til å surfe trådløst, og du ikke har andre enheter, har den nok en fantastisk verdi ja Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 For de som har PDA med wlan, lønner det seg nok dårlig, men dersom du har lyst til å surfe trådløst, og du ikke har andre enheter, har den nok en fantastisk verdi ja 6666918[/snapback] Stemmer. Ikke alltid en laptop er like tilgjenglig over alt heller. Ikke morsomt ha ha en laptop plassert i dyna da den blir fort varm. Synes det er artig at den lille dingsen kan du ta med deg overalt og sufte på. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Synes det er artig at den lille dingsen kan du ta med deg overalt og sufte på. 6666949[/snapback] Ikke overalt vel? Må vel være i nærheten av en trådløs router? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Synes det er artig at den lille dingsen kan du ta med deg overalt og sufte på. 6666949[/snapback] Ikke overalt vel? Må vel være i nærheten av en trådløs router? 6666995[/snapback] Det er trådløse nettverk overalt nå (i urbane strøk). Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Synes det er artig at den lille dingsen kan du ta med deg overalt og sufte på. 6666949[/snapback] Ikke overalt vel? Må vel være i nærheten av en trådløs router? 6666995[/snapback] Det er trådløse nettverk overalt nå (i urbane strøk). 6667008[/snapback] Akkurat. Bor du i oslo har du trådløst over alt. Greit når man skal vente på bussen, eller sitter på en kafe. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det så jo utrolig lett ut. Det så faktisk lettere enn på PSP. Men siden jeg har en laptop trenger jeg det ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå