bennybanan Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei, fikk min nye pc i dag, og er rimelig sur. Fikk feilt barebone kabinett og kan ikke bruke det jeg har fått. Kan jeg kreve noe av de som har gjort den feilen eller må jeg bare returnere det å få det som jeg egentlig skulle hatt? I tillegg er det som jeg skulle hatt utsolgt og kommer sikkert ikke før etter en gooood stund. De har noen andre kabinetter som jeg kan bruke som er litt dyrere, syntes at de kunne sendt et slikt i stedenfor ! Mvh BB Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hva mener du kreve noe av de som har gjort feilen? Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Tenkte bare gi meg nokke ekstra.... Syntes det er ganske dårlig! Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja det er jo dårli gjort.... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det er menskelig å gjøre feil, men er det ikke bare å sende en mail og høre med dem? Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Nei, kommer til å ringe de på mandag. Blir ganske iritert hvis det er snakk om ukesvis før jeg faktisk klarer å trykke på "på-knappen" og teste den nye pcen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Om du informerer butikken om problemet, og de er litt seriøse, så vil de gi deg en form for kompensasjon. Vanligvis gir de deg en bedre modell til samme pris - så lenge det ikke er ublu forskjell. Portoutgifter i retur får du dekket - ettersom det er feillevering. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Ja, regnet med at frakt og alt ville blitt dekket. Slik som de har vært hittil har de vært hyggelig, er jeg litt heldig sender de en bedre modell.... Da kommer de i vært fall til å få en god tilbake melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå