Gå til innhold

Counter-Strike kabinett


Anbefalte innlegg

hey du....du må hjelpe meg az..

Jeg har skaffa meg et Counter-Strike kabinett men jeg vet ikke hvordan eller hvor lett det er å flytte delene over i det nye kabinettet.!? jeg sliter så kan ikke du PLZ hjelpe meg da...

hadde vært til stor hjelp de 3 minuttene du skriver az..Snakkes da human

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den 2002-10-22 20:20, skrev zyrtec:

Quote:


Den 2002-10-22 19:50, skrev LasseAndreK:

Hva mener du med "counter-strike kabinettt"?


Det hetter ikke kabinettt, din nerd!

Kabinett


Det er virkelig ikke no problem du skjønner det etterhvert.



 

Rettninglinjer:

3. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe.

 

Det der er ikke serlig saklig, ikke høflig for den saks skyld heller..

 

Uansett, du har kanskje mulighet til å forklare litt mer Spooky, kanskje vise med noen bilder. Btw, hva er et counter-strike kabinett?

 

Edit:

Quote:


Det hetter ikke kabinettt, din nerd!

Kabinett


 

Det heter faktisk ikke hetter heller :smile:, bare for å være like saklig som deg... argh.. blir dragd ned på et lavere nivå...

 

_________________

/Meh har Vapochill :grin: artich

 

http://www.petitiononline.com/tv2chat/

 

[ Denne Melding var redigert av: Obi-Wan på 2002-10-22 20:40 ]

Lenke til kommentar

Edit:

Quote:


Det hetter ikke kabinettt, din nerd!

Kabinett


 

Det heter faktisk ikke hetter heller :smile:, bare for å være like saklig som deg... argh.. blir dragd ned på et lavere nivå...

 

 

For det første var dette bare en spøk,

jeg må virkelig beklage usakligheten min!

Grunnen til at jeg smalt opp en ekstra <T> i heter var at det lissom skulle se lit morsomt ut..

 

Men beklager så meget nok en gang!!

Lenke til kommentar

zyrtec

Det var usaklig og veldig unødvendig! Var heller ikke morsomt.

 

Spoooky

Hvis du ikke har gjort det før, så burde du kanskje ha manualen til hovedkortet slik at du ser hvor alle kablene skal sitte.

Uten om alt kabel styret er det bare å skru ut skruene delene er festet med og ta dem forsiktig ut, dra av kabler etc og sette det inn i det nye kabinettet.

Håper det hjalp litt og lykke til :smile:

Lenke til kommentar

Husk å vere veldig forsiktig med cpu viften!! Det skal ikke så extremt mye til før cpu'en blir ødelagd! Men utenom det så er det veldig enkelt! Husk å se i manualen ja.. Viktg å vite hvor ide kablene skal... litt kjedelig å sette dem feil..

Sleng ut bildene som alle maser om.. Hvor kjøpte du det?

Lenke til kommentar

Skal man bytte en hovedkort fra kabinett til kabinett så er det ikke vits å ta ut cpu vifta da.. så sant det ikke er en STOOOOR en som må tas av under transport =) men, men.. sant nok..

 

uansett kan du vel omtrent ikke sette noe feil... er vel omtrent umulig å sette noe feil er det ikke.. tenke. jo.. alt har jo så og si sperre.. setter du f.eks master/slave feil vil den ikke bare starte opp.... floppe feil så sier den fra... kablene går jo ikke ann å sette fei.... eller vis man har raid kan man jo sette den på den isteden for primary osv...

 

men ja... BESTE løsning..få tak i en venn som kan være med deg =) så kan du se og lære--. eller gjøre det han sier og lære det..''

 

 

Har forresten aldri sett ett kabinett som heter counter-strike, men har sett mange etches som er cs ting... har også sett en casemod som heter counter-strike, men det ble litt mer liksom cs farger og cs etch...

 

så INNBILLER meg at vi venter forgjeves.. at det bare er en etch eller lignende.. men vet jo aldri... Bare han kommer tilbake å svarer så...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-22 19:04, skrev Spoooky:

Hallo der ute....jeg bare lurer på en enkel buisness sak her.

Er det lett å sette harddisken,cd-rommmen, ledninger o.s.v. inn i det nye kabinettet??

Jeg har tenkt å kjøpe et nytt kabinett men jeg har ikke peil om hvordan jeg skal gå fram???

hey plz kan ikke noen hjelpe meg her a?? Det er trossalt et ``Counter-Strike`` kabinett vi prater om!!!


 

Noen timer i forveien spør han, og sier at han skal kjøpe... Nei dette er bare bøff og fanteri. Veldig morsomt...NOT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...