Pug Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Tenker på å bestille The Invisible Shield til MP3-spilleren min (Creative Vision:M), og jeg lurer på om noen har erfaringer med hvordan det funker? Var det vanskelig å sette på spilleren? Ble det en masse luftbobler under? I tillegg ser jeg at de selger noe de kaller Applesauce Polish. Det står at det egentlig er beregnet til iPod, men er det noen som har prøvd det på andre spillere enn iPod? Funker det i det hele tatt? Takker for svar Endret 12. august 2006 av Pug Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Tror ikke det skal være noe problem med bobler, bruk god tid, begynn i en ende og jobb deg utover.. kanskje smøre på bittelitt såpevann, hvis skjermen tåler det.. (Det aner jeg ikke..!) også vente til det har tørket, så sitter limet.. Fungerer iallefall på sotfilm på bilruter, så må jo fungere her og.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Smøre på såpevann mens jeg fester på "skjoldet"? Vil det blir tørt i mellom spilleren og skjoldet etter en stund da eller? Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det følger med en væske til å spraye på begge sider, det er ganske så lett å unngå bobler. De forsvinner faktisk etter litt bruk også, problemet mitt er at det er litt støv under, veldig plagsomt. (Men det er jo min feil, tross alt). Har hørt at såpevann kan fungere, men det er mer enn nok i flasken som følger med, sålenge du ikke skal ha et skjold som dekker hele spilleren. Applesauce har jeg ikke prøvd selv, men har lest at det fungerer bra på Vision:M også. Skal være en av de produktene som fungerer best, bare du gnir en stund. (Har også hørt at den kan fjerne Creative-logoen øverst på spilleren). Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Det følger med en væske til å spraye på begge sider, det er ganske så lett å unngå bobler. De forsvinner faktisk etter litt bruk også, problemet mitt er at det er litt støv under, veldig plagsomt. (Men det er jo min feil, tross alt).Har hørt at såpevann kan fungere, men det er mer enn nok i flasken som følger med, sålenge du ikke skal ha et skjold som dekker hele spilleren. Applesauce har jeg ikke prøvd selv, men har lest at det fungerer bra på Vision:M også. Skal være en av de produktene som fungerer best, bare du gnir en stund. (Har også hørt at den kan fjerne Creative-logoen øverst på spilleren). 6663165[/snapback] Ok Tror jeg bestiller Invisible Shield (bare for fronten av spilleren, gjør ikke noe om jeg får noen riper på baksiden) og Applesause da. Fant denne siden når jeg googlet etter Applesauce Vision:M, så virker som om den funker bra på Vision:M også. Her er det flere brukere som også har brukt den, så ser ut til å funke fint Forresten, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en hard case til Vision:M? Ville vært praktisk å hatt noe mer solid en en tøypose å oppbevare spilleren i når den ligger i sekken på tur. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg tror jeg tar meg tid til å bestille et InvisibleShield til min Vision:M i morgen jeg også. Er eBay beste sted å bestille fra? Tenker mest på hvor lang leveringstiden vil være? Skulle gjerne hatt det i hånda innen torsdag, men det vil være være litt mye å håpe på... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Jeg tror jeg tar meg tid til å bestille et InvisibleShield til min Vision:M i morgen jeg også. Er eBay beste sted å bestille fra? Tenker mest på hvor lang leveringstiden vil være? Skulle gjerne hatt det i hånda innen torsdag, men det vil være være litt mye å håpe på... 6663662[/snapback] Vet ikke helt hvor jeg skal bestille fra, tenkte på den offisielle siden, men kanskje det er bedre/billigere fra EBay eller andre steder? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 finnes det ikke noen skandinaviske firmaer som forhandler det? Tenker på MPX o.l Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 finnes det ikke noen skandinaviske firmaer som forhandler det? Tenker på MPX o.l 6664770[/snapback] Ikke som jeg vet. Fikk ikke noen treff på prisguiden. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg har kjøpt invisibleshield til min vision:m og er veldig fornøyd. Jeg kjøpte det fra http://www.shieldzone.com/. Det gikk veldig greit og det tok en uke å få den. Hvis du kjøper derfra får du også livsgaranti mot riper. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg har kjøpt invisibleshield til min vision:m og er veldig fornøyd. Jeg kjøpte det fra http://www.shieldzone.com/. Det gikk veldig greit og det tok en uke å få den. Hvis du kjøper derfra får du også livsgaranti mot riper. 6665659[/snapback] Det får på eBay også. Bare å passe på at du kjøper fra brukeren "shieldzone" for det er samme leverandør/produsent som www.shieldzone.com. Står om det i FAQen på hjemmesiden. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Har bestilt fra shieldzone.com nå Ble 46$ til sammen, inkludert frakt. Bestilte front body shield og applesauce. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 så mye? tror du skal finne slikt på clas ohlson og biltema. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ikke like bra (tror jeg). InvisibleShield er veldig bra. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 så mye? tror du skal finne slikt på clas ohlson og biltema. 6667772[/snapback] Har kjøpt den dritten de selger på Clash Ohlson. Både plasten man skulle feste på spilleren og middelet som fjerner sprekker var veldig dårlig I dette tilfellet får man hva man betaler for, har lest en del om Invisible Shield, og det virker veldig bra. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei Jeg kan garantere at invinsible shield fungere veldig bra. Ikke så altfor tungt å sette på , bare du tar deg gog tid. Det verste var å sette på baksiden, men det er jo viktigst over skjermen da, at man er veldig nøye de. Husk å ta vekk alt støvet fra skjermen. Håper du blir fonøyd med kjøpet Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Den shield greia er det en sånn stor plastikk greie over hele eller bare skjermen? Kan man ta den av eller limer man den fast så den er der? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Den shield greia er det en sånn stor plastikk greie over hele eller bare skjermen? Kan man ta den av eller limer man den fast så den er der? 6746079[/snapback] Det finnes to typer for Vision:M, heldekkende, eller bare for fronten. Den for fronten (som jeg bestilte) består av 3 deler, den til skjermen, en til området under skjermen og rundt touchpaden, og en til selve touchpaden. Jeg brukte ikke den til touchpaden, bare de to andre. Den består av helt gjennomsiktig, super-sterk plastikk, og om du er nøye nok når du setter den på, vises det ikke at den er på. Du limer den fast og kan ikke ta den av og på som du selv vil. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er ikke det litt dumt da? at den sitter på for alltid? Så kommer det bobler, støv osv. under limingen det er ikke noe fint. Og hvis det kommer riper på plastikk lappen er det jo riper og man kan ikke ta den av det blir nesten det samme som å ikke ha? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Er ikke det litt dumt da? at den sitter på for alltid? Så kommer det bobler, støv osv. under limingen det er ikke noe fint. Og hvis det kommer riper på plastikk lappen er det jo riper og man kan ikke ta den av det blir nesten det samme som å ikke ha? 6746641[/snapback] Du kan selvfølgelig dra den av, men da blir vel skjoldet ubrukelig og du har kastet bort pengene. Poenget er at du må ta deg god tid til å feste det, slik at det blir fint, og ikke kommer bobler og støv under. Det følger med en spray som du sprayer over hele plasten, slik at du kan "slide" det på plass helt perfekt, og bruke en plast-ting som følger med til å glatte ut og dra ut boblene til sidene slik at de forsvinner. Poenget med the invisible shield er at plastikken er super-sterk, slik at det ikke kommer riper på den. Den skal visstnok (ifølge reklamen) bruke samme materiale som brukes på rotorbladene på helikoptre, så det er visst ganske vanskelig å ripe opp med mindre du bevisst går inn for det med sandpapir osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå