SupRnova Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Gleder meg veeldig til dette spillet! Har vært Zelda-fan helt siden det første spillet kom ut på Nintendo 64 Men, begynner å bli kraftig forbanna på Nintendo nå.. Først skulle det komme sist Sommer, så sist Vinter dereter Sommeren 06.. og nå presterer dem å si at det skal komme ut like før jul! Da vill det komme samtidig som "Wii" Uansett, Kommer til å bli en kjempe spill opplevese! Endret 13. august 2006 av ..SupRnova.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Viss du tenker slik: Den som venter, venter sjelden forgjeves. Tiden har blitt brukt til å sikre oss Zelda fans ( andre også seff.) den absolutt beste opplevelsen,som eg håper å kunne overgå Ocarina of Time. Neon som krever sitt, for sistnevnte er eit av de beste spillene g noengang har hatt æren av å eige. Eg gleder meg sinnsykt til Det neste spillet i serien Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Spillet skal nok skaffes sammen med Wii'en ja ^^ Hihi Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Det kommer en DS verisjon også med tittelen The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass Endret 12. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
RevX Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det kommer en DS verisjon også med tittelenThe Legend Of Zelda: Phantom Hourglass 6663546[/snapback] PH baserer seg på hendelsene etter Wind Waker etter hva jeg vet, så det er et helt annet spill, ingen versjon. Men uansett, dette blir en storveis tittel. Har ventet for lenge på TP nå, spørsmålet som gjenstår er om det blir GC eller Wii. Frykter nemlig at kontrolleren kan finne på å bli trøblete, og sånt liker jeg dårlig. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ja, dette blir et must. Skal handles inn samtidig som Wii. Har stor tro på at dette kan overgå OoT pga utsettelsene. Man utsetter ikke et spill i en av tidenes beste spillserie to-tre ganger for ingenting. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Gleder meg veeldig til dette spillet! Har vært Zelda-fan helt siden det første spillet kom ut på Nintendo 64 Men, begynner å bli kraftig forbanna på Nintendo nå.. Først skulle det komme sist Sommer, så sist Vinter dereter Sommeren 06.. og nå presterer dem å si at det skal komme ut like før jul! Da vill det komme samtidig som "Wii" Uansett, Kommer til å bli en kjempe spill opplevese! 6662923[/snapback] Mener å huske å ha lest at det spillet kommer ut på denne generasjons Nintendo, rett før releasen av Wii, slik at den skulle gå ut med ett smell, eller noe slikt.. Endret 13. august 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Men sa ikkje Nintendi at spillet ville komme ut på GC,samme dag som atspillet skulle komme til Wii lanseringen da? Eller var det noen dager før Wii versjonen tru? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Samtidig så vidt jeg vet. Er i tvil hvilken versjon jeg skal kjøpe selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Eg skal nok ha meg Wii versjonen sommen med Red Steel på dagen tenker eg Endret 13. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 TP kommer på både GC og Wii. Det vil være bedre grafikk på Wii også. Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det første Legend of Zelda spillet kom på NES i 1986, men du mente sikkert det første Zelda spillet på 64 I følge nintendo.no kommer Twilight Princess på Wii og GameCube, Gleder meg sjukt til spillet kommer, har selv de fleste spillene i serien på GameCube, har dog ikke testet alle spillene på GameBoy og DS. JEg er som de fleste ganske irritert over at det aldri kommer noen HELT fast dato, og at datoen hele tiden blir endret, jeg forhåndsbestillte det på gamesmix.no, men har vist ikke fått det ennå Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 TP kommer på både GC og Wii. Det vil være bedre grafikk på Wii også. 6665295[/snapback] Det vil ikke være noen forskjell på grafikken, utenom at Wii kan kjøre wide-screen. Uansett... Gleder som en liten unge til både Twilight Princess(Skal kjøpe Wii versjonen) og Phantom Hourglass. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 TP kommer på både GC og Wii. Det vil være bedre grafikk på Wii også. 6665295[/snapback] Det vil ikke være noen forskjell på grafikken, utenom at Wii kan kjøre wide-screen. Uansett... Gleder som en liten unge til både Twilight Princess(Skal kjøpe Wii versjonen) og Phantom Hourglass. 6665447[/snapback] Vel. Nå er jeg ikke helt sikker på om GameCube har støtte for progressive bildteknikk. Hvis ikke vil GameCube-versjonen bare kunne kjøre 480i (interlaced som betyr et halvt bilde i sekunder), mens Wii versjonen kan kjøre 480p i widescreen (progressive, altså et helt bilde i sekundet). Gleder meg forøvrig satans mye til dette spillet! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva kommer Wii til å koste når den kommer ut? Jeg skal ha TP på dagen og skal ha Wii viss det er den du får best grafikk med. Kommer det noe gamepad til Wii eller bare fjernkontrollen? Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva kommer Wii til å koste når den kommer ut? Jeg skal ha TP på dagen og skal ha Wii viss det er den du får best grafikk med. Kommer det noe gamepad til Wii eller bare fjernkontrollen? 6665589[/snapback] Nintendo har sakt at Wii ikke skal koste mer enn 250$. Det kommer en vanlig kontroll også, men den kan bare brukes til å spille virtual console spill, og det er ikke sikkert at den følger med. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Selvom jeg ikke er noen stor Nintendo fanboy, teker jeg faktisk på at jeg kanskje må ha Wii i tillegg til PS3. Har hatt N64 med Ocarina of Time, og det spillet er jo vidunderlig Hvis dette spillet er på samme høyde som det må det nok bli Wii også, ja Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 TP kommer på både GC og Wii. Det vil være bedre grafikk på Wii også. 6665295[/snapback] Det vil ikke være noen forskjell på grafikken, utenom at Wii kan kjøre wide-screen. Uansett... Gleder som en liten unge til både Twilight Princess(Skal kjøpe Wii versjonen) og Phantom Hourglass. 6665447[/snapback] Jeg mener jeg har lest av Wii verisjonen vil ha litt bedre grafikk. Skal sjekke det opp Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Det første Legend of Zelda spillet kom på NES i 1986, men du mente sikkert det første Zelda spillet på 64 Mente det første Zelda spillet som kom på 64 ja Jeg tror faktisk at jeg kjøper både Wii konsollen og wii versonen av spillet! Da er jeg i himmelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå