Gå til innhold

Mus, styrepinne eller touchpad?

Dimanche

Hva bruker du primært som styreredskap på din laptop?  

186 stemmer

1. 1. Hva bruker du primært som styreredskap på din laptop?

• Vanlig mus
      112
    • Minimus
      20
    • Styrepinne
      16
    • Touchpad
      38

Anbefalte innlegg

Bruker tuchpaden. Den er ikke like effektiv som en mus, men jeg synes den er mye mer behagelig å bruke. Det blirdessuten fort upraktisk meg mus når man sitter bakoverlent med laptopen på fanget.

BTW: Er jeg rar når jeg tenker koffert når jeg tenker "mus på fanget"? :ermm:

Endret av premium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HATER(!) touchpad... Bruker mx518 til vanlig. touchpad'en bruker jeg stort sett bare om jeg ikke har muligheten til å bruke vanlig mus (f.eks. på lengre bussreiser o.l.) Styrepinne har jeg ikke på lappisen min men bruker heller det enn touchpad om jeg sitter på på andres lappiser uten mulighet til å bruke vanlig mus...

edit: leif var innom

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg bruker tounchpad. På begynnelsen brukte jeg mus, men har lært meg tp ganske bra nå vil jeg si.

6791544[/snapback]

Bare lurer på om det er funker noe spesielt bra å spille spill med en slik minimus? Har trådløs og tung klump hjemme på stasjonære og syns den er veldig god, men tror egentlig at minimus blir veldig lett? Mye styr med vanlig mus med ledning?

Lenke til kommentar

Helt klart en vanlig stor mus med kabel siden det er det eneste som er både ergonomisk og presist nok for meg. Minimus er ubehagelige å bruke men bedre enn Touchpad. Touchpad bruker jeg hvis jeg må ha bærbaren på fanget, men det er så og si aldri. Styrepinne synes jeg er ennå værre enn touchpad.

Lenke til kommentar
Jeg bruker tounchpad. På begynnelsen brukte jeg mus, men har lært meg tp ganske bra nå vil jeg si.

6791544[/snapback]

Bare lurer på om det er funker noe spesielt bra å spille spill med en slik minimus? Har trådløs og tung klump hjemme på stasjonære og syns den er veldig god, men tror egentlig at minimus blir veldig lett? Mye styr med vanlig mus med ledning?

6792324[/snapback]

Jeg bruker en helt vanlig datamus jeg :thumbup: .

Endret av quakie
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

styrepinne er overlegent i forhold til touchpad og burde være obligatorisk på laptoper på lik linje med bilbelter i en bil.

hilsen en som spiller 1.persons skytespill med styrepinne på laptop (venter på utfordring 1on1 mot en touchpad-jævel)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...