Gå til innhold

Mus, styrepinne eller touchpad?

Dimanche

Hva bruker du primært som styreredskap på din laptop?  

186 stemmer

1. 1. Hva bruker du primært som styreredskap på din laptop?

• Vanlig mus
      112
    • Minimus
      20
    • Styrepinne
      16
    • Touchpad
      38

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide å lage en avstemning her, men siden jeg ikke kan det, må jeg be pent om at en med høyere makt gjør det for meg. :whistle: '

Den går som følger:

Hva bruker du primært som styreredskap på din laptop?

A: Vanlig mus B: Minimus: C: Styrepinne D: Touchpad.

Skriv også gjerne her i tråden. :)

Regner med at de fleste bruker mus, men hvilken kan jo også være interessant. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der plassen tillater det; alltid ekstern mus av normal størrelse. Kun unntaksvis touchpaden, da f.eks. på toget, forelesninger og i andre situasjoner hvor jeg bevisst sparer meg for de få grammene ekstra.

En slik helt standard, optisk USB-mus, forresten. Har totalt tre av disse liggende. :)

22754666bighj3.jpg

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Kanskje litt tidlig, men en foreløpig kunklusjon:

Flest bruker en helt vanlig mus, mens også en del bruker minimus.

Styrepinne er ikke så vanlig, i skrivende stund kun en stemme, men det skyldes nok den noe begrensede utbredelse. Touchpaden kommer på en andreplass, knepent foran minimusen. Virker altså som om det er flere som foretrekker den på reise altså. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selvsagt foretrekker jeg vanlig mus, men den bærbare bruker jeg stort sett på farten og det er ikke ofte jeg gidder å koble musen til.

Lenke til kommentar

Er vel 50/50 mellom touchpad og G7, G7 ved "stasjonært" bruker pad "on the move" og i garagen - skal sette opp en DTA P8Pro på en bilmotor.

Siden eg bruker 2 løsninger og kun kunne velge 1 i avstemminga blei det ingen fra meg der...

Lenke til kommentar
tegnebrett er ikke med i undersøkelsen ;)

6718944[/snapback]

Beklager. Jeg legger meg helt flat, tar til meg kritikken og skal forbedre meg i fremtiden. ;)

Neida, undersøkelsen var vel mer på hva man kanskje drev og bar på. Tegnebrett kunne vel blitt litt i største laget. Men for all del, det er jo mange som bruker bærbare som desktoperstatter. Anyways kunne jo også tatt med denne.

Synes det har blitt litt dreis på undersøkelsen nå. Over hundre stemmer! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...