white_pony Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Mormor hører på danseband. Og veit du hvilken dvd vi har sett sammen? Korn live @ Hammerstein. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 svartingana (sry hvis jeg staver det feil) trur det er Danseband hvertfall Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 svartingana (sry hvis jeg staver det feil) trur det er Danseband hvertfall 6710633[/snapback] Zahid Ali and he's crew? Yeah! Lenke til kommentar
radiated Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Danseband er ikke noe for meg. Grunn en: Vekselbass. Argh Grunn to: Hvor mange ganger kan man høre resirkulerte Elvis-riff før man må spy? Grunn tre: Tekstene. Say no more. Grunn fire: Liker ikke å danse. Grunn fem: Jeg synes synd på trommisen. Alltid. Ingen kule break, ingenting. Grunn seks: Ingen inspirasjon. Musikerene i danseband prøver ikke å formidle noe. Grunn 7: über-kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå