elektroboy Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hva syns du om danseband musikk!? Jeg syns dænsebænd her tøfft å høre på, er bare 14år men,hehe! Hva syns dere ?? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 0le I\/arz ftw! Eller - nei, liker ikke danseband noe særlig. Rar musikk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 elektroboy skrev: Hva syns du om danseband musikk!? Siden du spør.... Jeg synes det helt forferdelig grusomt. Noe av det værste som finnes innenfor organisert lyd. Melodiene er så kjedelige at det gjør vondt, lydbildet er det samme på alle sanger fra alle band. Det er EN sang fra dem som jeg kan høre på, og det er pga. humoren. "Nei så tjukk du har blitt". Den er tidig og morsom. Men utenom det så er det pure crap. Mener ikke å fornærme noen som liker dette. (Men spør du så får du svar. ) Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Blir kvalm bare ved å tenke på det hehe.. ^_______^ Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 TLZ skrev: elektroboy skrev: Hva syns du om danseband musikk!? Siden du spør.... Jeg synes det helt forferdelig grusomt. Noe av det værste som finnes innenfor organisert lyd. Melodiene er så kjedelige at det gjør vondt, lydbildet er det samme på alle sanger fra alle band. Det er EN sang fra dem som jeg kan høre på, og det er pga. humoren. "Nei så tjukk du har blitt". Den er tidig og morsom. Men utenom det så er det pure crap. Mener ikke å fornærme noen som liker dette. (Men spør du så får du svar. ) 6662747[/snapback] Quoted for truth. Heilt utruleg at det går ann å lage så mange sanger ut av det samme kjedelige lydbildet. "Om å gjere å ha 6-strengers bass og bruke berre 2 av dei på 2. og 3. band." Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg liker egentlig det meste av musikk, men liker ikke danseband og "pling plong" jazz. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er ikke danseband-fan, men har Vassendgutane - Hei Reidar, totalt på hjernen Lenke til kommentar
Matias Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Aaargh, finns ikke noe musikk jeg hater mer enn dansebandmusikk! Får lyst til å ta motorsag å kappe hodet av alle disse gruppene! Synet av gamle folk som står å vugger mens de hører på dette lavmålet gjør vondt! Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 En feta sang og det er påskerally på riksveg nr 9 Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Vassandgutane<3 Granada er jo en klassiker Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Dansebandmusikk har også sine øyeblikk.. Charlies med Jag vill vara din Margareta er en klassiker i klassen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 huf skrev: "Om å gjere å ha 6-strengers bass og bruke berre 2 av dei på 2. og 3. band." 6662798[/snapback] Som skal dekke brystvortene. Danseband er ganske kjipt ja, sikkert fint å svinge til men ikke noe mer. Har sansen for Ulverna dog, de rocker. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg elsker danseband!! Hele "konseptet" er så gjennomført. Harryfaktor de luxe, men det svinger Jeg skulle gjerne vært på dansegalla for å oppleve stemningen, men ingen av mine kompiser har noe til overs for den type musikk Nå skal jeg straks til Hedmark, og det er vel nesten hjerte av dansebandnorge eller hur? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Danseband er vel så og si det aller værste som finnes. Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 skate4life skrev: huf skrev: "Om å gjere å ha 6-strengers bass og bruke berre 2 av dei på 2. og 3. band." 6662798[/snapback] Som skal dekke brystvortene. 6663986[/snapback] Ja, VM i å ha strenginstrumenta høgt oppe. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det er mest mystisk hvordan det finnes så mange sanger mens rytmen og melodien og toneartene er helt lik:P i mine ører så er det som er dansband helt likt omtrent...hehe... Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Fidel_Castro skrev: Dansebandmusikk har også sine øyeblikk.. Charlies med Jag vill vara din Margareta er en klassiker i klassen 6663978[/snapback] ja, de har sine øyeblikk. Men genrelt dritt musikk Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er overhode ikke min greie, men Black Ingvars derimot... Der har du musikk det svinger av Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 La meg si det på denne måten, jeg foretrekker å få tåneglene trekt ut med tang mens jeg blir tvangsfora med gammel motorolje fremfor å høre på danseband. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå