petterpann Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Skulle gjerne kjøpt Dreamcast spill, men konsollen er så å si død, så det er problematisk. Skulle gjerne ha Shenmue 1 og 2, men finner de ikke. Kan noen hjelpe? Dette er ikke en annonse, bare spør om hjelp. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Stikk innom nærmeste Spiderman, jeg vet de har butikker i Bergen, Tronheim og Oslo, sikkert andre plasser og, men det vet jeg ikke noe om. Der får du kjøpt både brukte og nye DC spill, sist jeg sjekket hadde Spiderman i Bergen ganske bra utvalg. Lenke til kommentar
Brummle Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jepp helt klart det finnes masse spill å få tak på http://www.ebay.co.uk/ De har også en meget hyggelig pris, spill fra England kan fint brukes på din pal konsoll. Har bestilt en del spill der selv til Dreamcast. Forreseten så finnes utrolig mye bra spill til denne maskinen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Du kan jo lete på forskjellige bruktmarked. Jeg anbefaler E-Bay. Det er så mange kongespill til denne konsollen. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) www.play-asia.com har mange dreamcast spill på tilbud 8-bit classics sale part 3 Edit: På siden jeg linka til kan du trykke på volum 1 og 2 for å få flere tilbud Endret 14. august 2006 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå