Leroy Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Heisann! For mange år siden hadde en kamerat av fatter en Honda ATC. Etter jeg så denne har jeg hatt lyst på en selv. Er fryktelig glad i ting som ser litt uvanlig ut, og dette er noe som passer meg perfekt. Men det er ett stort problem, det er ikke akkurat mange av disse her i landet. Har tittet litt rundt, men ikke funnet en eneste en. Har funnet en god del på ebay, men vil helst slippe alt styret med å få den hit til landet. Så derfor spør jeg dere, noen som vet om noen som har noe sånt, om steder man kan lete, eller tips som vil gjøre det litt lettere å finne en? Har tenkt på å sette inn noen "Ønskes kjøpt" annonser, men er usikker på hvor... Litt bilder En av de første modellene Litt nyere type, ligner mer på dagens ATV'er Dette var en av de råeste modellene, visstnok veldig lett å dra opp på bakhjulene Alle tips er velkomne, har endelig tid og råd til ett sånt prosjekt, så det hadde vært morsomt å få det til Lenke til kommentar
Patz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Gammel annonse, men du kan jo prøve Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): honda atc 200 s 84 mod. 3 hjuling helt ok stand kr.15000 el bud.leif <[email protected]> 95087347, , - Sunday, September 22, 2002 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå