verwooks Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Er det noe å utsette på SiS648 hk et til MSI i forhold til Asus sitt ? .. Er det noen funksjoner eller lignende jeg går glipp av ? Skal ikke overklokke .. .. og har tenkt å bruke ddr-400 ... Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har lest endel om at Asus ofte er mer stabilt, selv om jeg ikke kan bekrefte dette. Selv så lurer jeg litt på hvilke erfaring dere har med Aopen hovedkort til OC! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 To kamerater av meg har MSI SIS648max hk med 8x agp, de har begge 400 ram og pcene klikker paa den hastigheten. han ene klokket rammen ned til 334mhz (4:5) da kjorer den stabilt. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 asus pe og msi max2 pe kortet er meget stabile på høye minne hastigheter. Men det krever at du skal klokke fsb litt. Jo mer overklokking, jo høyere minne hastighet hvis du har forholdet mellom cpu:mem på riktig innstilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå