edonis Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er det noen som vet hvor mye det koster å stå parkert like ved Oslo S? Skal kjøre noen venner til byen men vet ikke om jeg orker å kjøre hjem igjen for så hente dem, eller parkere bilen for så å joine dem til jeg skal kjøre de hjem igjen. Vet ikke helt hvor man kan parkere, vil helst slippe å måtte kjøre så mye inn i byen da jeg hater bykjøring Takker for svar Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det er parkeringshus under Oslo S så du kommer temmelig nært. Husker ikke døgnprisen da det er to år siden sist jeg parkerte der. Men stikker jeg fingeren i lufta og gjetter så koster det 150 - 200.- for et døgn. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Trenger kun å stå der 3-4 timer... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 hmm. lenge siden jeg parkerte der, men mener jeg betalte 60-80 kr for 6 timer. Bra merket når du kommer inn mot oslo, bare å følge skilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå