Gå til innhold

prikker på skjærmen med nytt skjærmkort


reyerd

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått satt inn mitt (nye) fx5800 kort som var demobrukt før jeg kjøpte det, etter en times bruk fikk jeg hele skjærmen fyllt med små firkanter, men ikke så masse at jeg ikke kunne se hva som var på skjærmen maskinen låste seg også.

 

hva kan være galt?

 

hadde ikke instalert drivere fra nvidia enda!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får nok ikke noe screenshot. Når jeg startet maskinen på nytt igjenn kommer jeg meg ikke inn i windows, bildet som kommer frem på skjærmen der det står del for in i bios bildet vises er bare rot å det vises ikke det som skal viser

 

får en feilmelding om noe display switch som ikke er rett.

 

tror nok kortet er fucka, for jeg satte inn det gamle ati agp kortet å da funket allt som det skulle igjenn. :(

 

får nok ta kontakt med webshoppen mandag å få et retur nr...

Lenke til kommentar

hehe..kanskje like greit, men det var bare for at det var billig.

 

en ting jeg lurer på er hvorfor det funket en times tid før det ble fucket?

 

etter masse restarter klarte jeg å få opp vanlig bios skjærm med det "fucka" korte, da gikk det helt til loadinga av xp, men enkelte firkanter var flyttet litt sidelengs. men kom ikke lengre!

 

kan det være for gammel maskinvare, kan en bios update ha noe å si?

Lenke til kommentar

satt i strøm i kontakten bak på kortet, i følge instruktions manualen så skulle kortet ha minimum 250w strømforsyning noe som jeg da har (340w). Men om allt er i orden er det vell ikke min feil at kortet blir overopphetet, den orginale kjøleren som står på burde vel i teorien klare å kjøle kortet nok! det som er så mærkelig er jo at det funket en liten time uten problem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...