Enforcer Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Heisann. Noen ganger vises ikke hele navnet på en fil. I mitt eksempel skal jeg forandre filen "alliance-dukes-xvid" som er en .045 fil . Den skal jeg forandre til "alliance-dukes-xvid.r44" . Men ettersom etternavnet ikke vises, får jeg ikke skrevet det om . husker jeg forandret på det en gang, slik at alle filer på dataen viste etternavnet. noen som vet hvor jeg gjør det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 åpne utforsker->tools->folder options->view->uncheck "hide extentions for known file types". apply to all folders.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Eller på norsk: Åpne en mappe -> Verktøy -> Mappe alternativer -> Fanen "Vis" -> Ta bort krysset på den nederste av de 7 øverste, altså: Skjul filetternavn for kjente filtyper. Lenke til kommentar
Enforcer Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Tusen takk skal dere ha Det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå