Rognalf Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det hele begynte for et par måneder siden, da jeg må ha vært uheldig og trykket feil tastekommando eller redigert på feil innstillinger. Når jeg prøver å skrive en e med aksent over, skjer dette: ´´e Les her for å se forslagene som allerede er blitt foreslått, men som ikke har lyktes: http://trance.nu/v3/forums/viewtopic.php?t=127215 Skolen begynner den 21, og fransktimer uten aksenter må jo sies å være litt uheldig... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei! Jeg ville nok forsøkt med å legge inn Windows på nytt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er du desperat har du jo charmap.exe. Hvordan skriver du é eller è ? Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Er du desperat har du jo charmap.exe.Hvordan skriver du é eller è ? 6664213[/snapback] Hva er charmap.exe? ´´e ``e - sånn har jeg alltid gjort, og det har alltid virket, inntil nylig. Nå kommer det bare to streker med en gang jeg trykker alt+tasten aksenten er på. Det samme skjer med alle aksenter som f.eks ¨¨o ~~n, osv. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Prøv og skriv "charmap" i run så får du se hva det er for noe. Altså for å skrive spørsmålet mitt på en annen måte: Du har et norsk tastatur, trykker ALTGr+(tasten rett til venstre for backspace) og så trykker du "e" etterpå? Og på samme måte tyrkker du SHIFT+(samme tast) for å få det andre tegnet? Og innstillinger hos deg ser ut som dette: Endret 13. august 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Ja, det er sånn jeg har skrevet bokstavene før. Innstillingene mine er akkurat like dine. Jeg har ikke forandret på dem; de var sånn både før og etter dette problemet. Jeg prøvde å finne support på acers hjemmeside, men supportsiden for travelmate 4150 eksisterer ikke Endret 13. august 2006 av Idonotlikebroccoli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå